Connect with us

start up

Акцелераторот УКИМ ги промовираше двете инвестиции во решението Листа и во играта SciGirl: The Internship

објавено

на

Акцелераторот УКИМ ги претстави првите паметни инвестиции во решението Листа и во играта SciGirl: The Internship, и очекува да инвестирира уште во неколку стартапи од учесниците во АПА2021

Акцелераторот УКИМ инвестираше во решението Листа на стартапот Брандер Студио и воиграта SciGirl: The Internship на стартапот Синдекс, кои учествуваа во Акцелераторската програма БАУ АПА2021. По тој повод, денеска се одржа панел дискусија на тема: Акцелерација за паметни инвестиции, во организација на Акцелераторот УКИМ, ФИТР и ЕБОР кои во последните години активно работат на развој на македонскиот стартап екосистем и преку постоечките механизми го зајакнуваат капацитетот на заедницата.

Говорници на настанот беа: Никола Клопчевски, раководител на сектор за мониторинг на корисници, Фонд за иновации и технолошки развој (ФИТР), Соња Ингилизова, Аналитичар, Европска банка за обнова и развој (ЕБОР), Александар Стамболиев, директор на Акцелератор УКИМ (БАУ), Славе Ангелов, основач на Брандер Студио, креатор на решението Листа и Михајло Штерјов, основач на Синдекс, креатор на играта SciGirl: The Internship.

Акцелераторот УКИМ е пионер во обезбедување на паметни инвестиции во екосистемот за стартапи, преку унапредување на идеите и генерирање на ново знаење, надградување и трансформирање на иновативните решенија на стартапите во профитабилни бизниси и инвестииции до €100,000 по стартап компанија.

„ФИТР и Акцелераторот УКИМ се комплементарни со своите активности и многу е важно иноваторите да креираат решенија за постоечки проблем на пазарот“, изјави Никола Клопчевски од ФИТР.

„Мисијата на ЕБРД, покрај директната поддршка на мали и средни претпријатија и стартапи, е и градење на капацитетите на екосистемот преку соработка со акцелераторите и во таа насока соработката со Акцелераторот УКИМ ја сметаме за многу успешна и се надеваме да продолжи и во иднина“, изјави Соња Ингилизова од ЕБОР.

„Комбинацијата на менторска поддршка и доволни финансиски средства за развој на технолошки засновани решенија се клучни фактори за успех на македонските стартапи“, изјави Славе Ангелов од Брандер Студио.

„Водењето на стартап компанија е животен стил и следење на сопствената пасија. Потребно е континуирано споделување на идејата и барање на инвестиции, бидејќи со секоја инвестиција се валидира идејата и се забрзува времето за излез на пазарот“, изјави Михајло Штерјов од Синдекс.

„Акцелераторот УКИМ во соработка со програмата Star Venture на ЕБОР ја спроведува Акцелераторската Програма Есен  2021 година (AПA2021), во која се вклучија реномирани локални, регионални и глобални експерти, а четири глобални успешни стартапи ги споделија своите приказни, успеси и неуспеси. Експертите со своето разновидно искуство и знаење обезбедија вредни перспективи за усовршување на учесниците во АПА2021 и ги подготвија за инвестирање и освојување на пазарот. Како резултат на оваа програма, Акцелераторот УКИМ ги претстави првите паметни инвестиции во решението Листа и во играта SciGirl: The Internship, и очекува да инвестирира уште во неколку стартапи од учесниците во АПА2021“, истакна Александар Стамболиев, директор на Акцелератор УКИМ.

македонија18 часа ago

„СОС Детско село“ доби 1,37 милиони денари собрани од продажбата на билети за настан организиран од РФМ

економија22 часа ago

Ковачевски: Работиме на тоа да нема поскапување на струјата, дури, во некои сегменти да има и поевтинување

македонија2 дена ago

Еко Логистик Сервис одбележа пет години работа на македонскиот пазар

македонија2 дена ago

“Година на нови можности“ – почна дводневната конференција во организација на Владата

економија2 дена ago

БРАКО ја испорача првата пратка возила во 2023 година

економија5 дена ago

ИТ компанијата Proxiad SEE отвори нова канцеларија во Скопје

свет5 дена ago

Франција и Шпанија се најпосетените светски дестинации

македонија5 дена ago

Создадовме автентично винско туристичко доживување во радовишкиот крај!

менаџмент / маркетинг5 дена ago

Теорија, пракса и понекое пророштво

свет5 дена ago

Технолошките гиганти отпуштаат преку 50 илјади вработени

македонија1 недела ago

Европски квиз на пари по петти пат за македонските ученици

македонија5 дена ago

Создадовме автентично винско туристичко доживување во радовишкиот крај!

свет5 дена ago

Технолошките гиганти отпуштаат преку 50 илјади вработени

македонија1 недела ago

Во првите 9 месеци од 2022, со македонски картички кон македонски е-трговци се реализирале 17.3 милијарди денари, со раст од 20%

интервју5 дена ago

Славица Кутиров: Со примена на новите сервиси и напредни технологии, дигиталната Царина станува реалност

свет5 дена ago

Франција и Шпанија се најпосетените светски дестинации

менаџмент / маркетинг5 дена ago

Теорија, пракса и понекое пророштво

економија1 недела ago

Започна со работа реконструираната течна фарбара во БРАКО во Велес – инвестиција од 150 илјади евра

регион5 дена ago

Во Хрватска пристигнуваат три светски хотелски брендови во исто време

економија5 дена ago

Од специјалниот прилог „Брендови“: Како пандемијата и кризата ги променија бренд стратегиите?