Connect with us

технологии / компании

Амазон е највреден бренд на планетава, Дојче Телеком прв во  Европа

Кој е кој на светскиот пазар

објавено

на

Највреден бренд во светот според Brand Finance е Амазон (Amazon), проценет на 299,3 милијарди долари, со што му го презема приматот на ланскиот лидер Apple, и повторно се враќа на челната позиција.  

Технолошкиот сектор останува највредната индустрија во извештајот на Brand Finance, “Global 500 2023“, сочинувајќи околу 15% од вкупната вредност на сите 500 рангирани брендови во анализата. Трговијата е на второто место, а банкарскиот сектор е како трет според  вредноста на  брендовите.

Извештајот вели дека вкупната вредност на брендовите од технолошкиот сектор е околу 1.200 милијарди долари, додека трговските брендови имаат нешто над 1.000 милијарди долари вредност.

И покрај тоа што е највреден бренд во светот, Амазон na Џеф Безос  има пад од 15% на вредноста, но со тоа, само ја покажува својата моќ и сила во споредба со другите големи брендови.

Највреден бренд во светот според Brand Finance е Амазон (Amazon), проценет на 299,3 милијарди долари, со што му го презема приматот на ланскиот лидер Apple, и повторно се враќа на челната позиција.  Епл (Apple)  e на второ место со 297,5 милијарди долари, додека на трето место е Google со 281,4 милијарди долари.

Инаку, технолошкиот сектор има 6% пад на бренд вредноста во однос на минатата година, поради, како што велат во Brand Finance, „тешкотиите со коишто се соочија овие брендови, инфлацијата којашто влијаеше и врз другите индустрии, но и промената на потрошувачките навики, односно враќањето на луѓето кон начините на живот и работа од пред-пандемискиот период, што ја намали значително побарувачката за производите и услугите на технолошките компании“.

Па, така, и покрај тоа што е највреден бренд во светот, Амазон има пад од 15% на вредноста, но со тоа, само ја покажува својата моќ и сила во споредба со другите големи брендови.

Дојче Телеком за првпат највреден бренд во Европа

Дојче Телеком за првпат стигна на првото место во Европа според вредноста на брендот, проценета на 62,9 милијарди долари

Дојче Телеком (Deutsche Telekom)  за прв пат стана највредниот бренд во Европа. Во севкупното рангирање  експертите ја ставија Групацијата на силното единаесетто место во светот. Тоа значи искачување за шест места во однос на претходната година. Според истражувањето ДТ групацијата е на второто место меѓу глобалните телекомуникациски компании – зад Verizon и далеку пред AT&T и Orange.

Успешното работење на Телеком се заснова на моменталната вредност на брендот, којашто е највисока во историјата на компанијата. Таа изнесува 62,9 милијарди долари. Тоа значи дека вредноста се има зголемено за 5 проценти во однос на претходната година (60,2 милијарди долари), а растот повторно е на високо ниво. Од 2020 година, вредноста на брендот се зголемила за 58 проценти.

свет5 часа ago

BlackRock, најголемиот инвестициски фонд во светот, менаџира средства колку економиите на Германија, В. Британија и Франција заедно

банки5 часа ago

ПроКредит Куманово на нова локација во строгиот центар на градот

македонија4 дена ago

@media: Иднината на пазарот за рекламирање

економија1 недела ago

Мукаетов за магазинот “The Region“: Нашите брендови се дел од секојдневието на луѓето

македонија1 недела ago

Универзитетот Американ Колеџ Скопје почна соработка со City College of New York од САД

банки1 недела ago

УНИБанка втора година по ред е поддржувач на најзначајната културна манифестација „Охридско лето“  

економија1 недела ago

Стимулирање на иновациите во Scalefocus: Како ги мотивираме ИТ професионалците да бидат иновативни

интервју2 недели ago

Гоце Сиваков:  Нашите клиенти веќе ги чувствуваат бенефитите од фактот дека УНИ Банка е дигитално и технолошки напредна банка!

економија2 недели ago

Стручна обука за општествена одговорност и прв „директорски појадок“ на Клубот на одговорни бизниси

економија2 недели ago

Мукаетов на насловна на престижниот романски магазин „Бизнис“: Романија е стратешки пазар за „Алкалоид“