Connect with us

македонија

Ангеловска: Работиме со полна пареа, најавувам одлична Годишна конференција за е-трговија, четврта по ред

објавено

на

Ова е четвртото издание на годишната конференција за е-трговија која секоја година ги носи сите засегнати страни на едно место, обезбедува квалитетна програма и говорници и всушност претставува настан на годината за е-трговијата.

Разговаравме со д-р Нина Ангеловска, претседателка на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија, околу подготовките за претстојната четврта по ред Годишна конференција за е-трговија и за тоа што се’ ќе може да се слушне и научи на настанот.

Г-ѓа Ангеловска, како течат подготовките за претстојната Годишна конференција за е-трговија? Кои се најголемите предизвици со коишто се соочувате при организацијата?

Подготовките се во полна пареа, ни следат уште три недели исполнети со “организиран хаос” кој e составен дел од организацијата на ваков настан. Секоја година се трудиме да биде подобра од претходната, да направиме повеќе, да ги надминеме очекувањата и себе си со организацијата. Целиот циклус е многу напорен  и бара добро лидерство и комуникација, беспрекорна тимска соработка како на клучниот тим во организација така и со сите соработници кои се вклучени во организација, а тоа се над 100-тина луѓе.

 Ако организацијата на конференцијата ја споредиме со сложувалка, потребни се многу делчиња – секој треба да го испорача својот дел, а ако едно потфрли резултатот нема да биде целината која сте ја замислиле – ова е еден од клучните предизвици, односно секоја работа не зависи директно од вас, затоа внимателно ги одбираме говорниците, соработниците и сите вклучени страни.

Предизвик е да се креира квалитетна програма и секако да се обезбедат врвни говорници согласно замислата, темите и нивото. Важен е секако личниот контакт, а покрај конференцијата за привлекување иницијален интерес со потенцијалните говорници споделуваме на некој начин и “sales pitch” со причини зошто да ја посетат Македонија со оглед дека речиси сите говорници кои ги носиме секоја година не биле претходно. По иницијалниот интерес следи интензивна комуникација за утврдување на темата, што ќе опфатат во нивната презентација, логистички аспекти и сл.

Посветуваме многу внимание на грижа за говорниците и комуникацијата со нив пред доаѓањето, за време на нивниот престој и по завршување на конференцијата. Истото се однесува и за спонзорите и партнерите на конференцијата без чија поддршка конференцијата не била тоа што е. Благодарни сме за довербата која ни ја даваат а тоа што голем дел од нив се наши партнери секоја година не радува-  Mastercard е главен партнер на конференцијата од самите почетоци, А1 Македонија е дигитален партнер веќе трета година, Касис златен партнер втора, а оваа година златни партнери се и Скопска Пивара и Кара5.   

-Најавивте интересни говорници од компании како Viber, Alibaba, Spotify, итн. Може ли да издвоите нешто од содржините што се спремаат за конференцијата? Што ќе имаат посетителите да слушнат и научат годинава?

Да се надоврзам на компарацијата со “сложувалка” – квалитетната програма е едно од клучните делчиња од истата (едно од оние во средината на сложувалката). Секоја година посветуваме многу внимание на програмата и изборот на говорниците – согласно потребите на пазарот, очекувањата на учесниците и актуелните трендови. Така оваа година агендата тргнува со темата “Дигитализација и дигитална нација” – бидејќи тоа е предуслов за развој на е-трговијата. Потоа во вториот дел насловен “COVID-19 поттикот врз е-трговијата” ќе опфати презентација на состојбата кај нас и прогресот и во Европа, а ќе имаме прилика да слушнеме и примери за влијанието и стратегиите кои ги преземале водечката холандска маркетплјес платформа (Bol.mk) и Coca Cola.

Безбедноста и довербата се клучни за е-трговијата па третиот дел е посветен на “Безбедни и иновативни е-плаќања” кој вклучува две презентации и една панел сесија која ќе го обработува “триаголникот” на довербата, регулативата и технологијата. Инклузивноста и еднаквоста се потребни за раст и развој на секое поле, па така четвртиот дел вклучува една панел дискусија насловена “Повеќе жени за подобри перформанси: Како и зошто поголема вклученост на жените?”. И петтиот дел кој всушност претставува речиси половина од целата програма е посветен на “Дигиталниот маркетинг и новите трендови”.

Во денешниот свет на брзи промени потребно е постојно учење, менување и примена на нови алатки и тактики. Овој дел се состои од шест презентации  од главните говорниците кои ги споменавте,  а тоа се Alibaba Group, Viber, Spotify како и Air Serbia, A1 Македонија и Kara5. Темите на говорниците се внимателно одбрани во соработка со говорниците со цел учесниците да може да слушнат корисни тактики и совети кои може да ги применат во нивните компании за раст на бизнисот. Овој дел вклучува и панел дискусија со регионалните водечки маркетплејс платформи кои ќе зборуваат од нивно искуство за што функционира, а што не на пазарот на кој работат.

На крајот секако конференцијата традиционално ќе ја завршиме со гејмификација, односно квиз-натпревар со вредни награди за победниците кој е спонзориран од A1 како дигитален партнер на конференцијата.

-Во каков формат ќе биде организирана конференцијата годинава, со оглед на пандемијата којашто се уште не дозволува целосно враќање кон физичко присуство?

Ова е четвртото издание на годишната конференција за е-трговија која секоја година ги носи сите засегнати страни на едно место, обезбедува квалитетна програма и говорници и всушност претставува настан на годината за е-трговијата. По успешното прво издание во 2018 година на кое присуствуваа над 350 учесници, второто привлече околу 500 учесници и секако имајќи го предвид интересот и задоволството на учесниците нашата визија беше да продолжиме да растеме како во квантитет така и во квалитет. Добро е кога за конкуренција се сметате самите себе од претходната година и стремеж ви е да се надминувате секоја година, односно во случајот секое наше претходно издание ни беше репер за да направиме уште подобро следната година.

Но, се случи COVID-19 па моравме како и сите да се адаптираме и така третото издание кое беше посветено на Е-трговијата & COVID-19 го организиравме виртуелно во присуство на 350 учесници. Оваа година согласно можностите за прв пат организираме хибридно и тоа со физичко присуство во хотел Хилтон за ограничен број на учесници согласно протоколите, а дополнително и онлајн издание за сите учесници кои сакаат виртуелно да ја следат конференцијата од нивниот дом, канцеларија или каде и да се. Иако енергијата е поинаку може да се пренесе кога сте присутни во салата, ќе се потрудиме максимално да направиме да се чувствуваат како да е таму и оние кои ќе не следат преку платформата.

-Кои се клучните поенти што ќе ги истакнете во презентацијата на состојбата со е – трговијата во Македонија?

Во презентацијата ќе ги истакнам клучните согледувања од Анализата на е-трговијата 2021 година која е во фаза на финализација и ќе биде наскоро публикувана. По сеопфатните публикувани анализи во 2018 и 2020 година ова е трета анализа која дава преглед на е-трговијата во Република Северна Македонија и прави споредба со регионот и европските земји.

Несомнено е дека COVID-19 значајно го забрза растот на е-трговијата, македонската е-трговија забележа троцифрени стапки на раст. Во презентацијата ќе го погледнеме поттикот на е-трговијата предизвикан од пандемијата и ќе дадам одговор на едно од главните прашања а тоа  е- “Колку од овој раст е задржан после една година од започнување на пандемијата и како се движи развојот?”.

Потоа ќе зборувам за профилот на македонскиот е-корисник и е-купувач (што купува, колку, од каде, за што користи интернет и сл.) и негова споредба со балканскиот и европскиот?  Ќе бидат споделени и некои “fun facts” како на пример тоа дека Македонците се први во Европа по користење на интернетот за споделување слики и текст на апликации и веб страни, што значи далеку повеќе од европејците  и другите соседни земји сакаме да споделуваме содржини на социјални медиуми 🙂

Исто преку релевантните индикатори ќе го разгледаме напредокот  и потенцијалот или колку е Северна Македонија подготвена за е-трговија.

технологии / компании9 часа ago

Трендови на коишто треба да внимаваат огласувачите во 2022

македонија9 часа ago

Пет амбасадори на ЕУ земји дискутираа заедно со студентите на тема иднината на Европа – перспектива од земја кандидат

економија10 часа ago

ДДВ-то го наполни буџетот за четвртина повеќе од лани

македонија10 часа ago

Се менуваат алатките, не и новинарските вредности

економија10 часа ago

Просечната каматна стапка на кредити за компании се спушти до 3,55%, а за домаќинства до 5,23%

економија10 часа ago

И покрај моќните ефекти на пандемијата, побарувачката за кредити се врати

Business10 часа ago

Македонските угостители сакаат свој „биткоин“

start up10 часа ago

Топ 5 совети за успех на стартап бизниси

економија14 часа ago

Дигитализацијата бара нови вештини – неформалното образование станува сè поважно

економија23 часа ago

Развојната банка објави јавен повик за корисниците на ,,Ковид 3” кредитната линија, за дополнителен грејс период од 12 месеци

коментари2 дена ago

Благојче Котески: Совршена енергетска бура или дел од „новото нормално“???!!!

економија14 часа ago

Дигитализацијата бара нови вештини – неформалното образование станува сè поважно

македонија2 дена ago

Македонските угостители сакаат своја крипто валута

технологии / компании2 дена ago

На „Стартапувај 3“ обезбедена најголема финансиска поддршка за стартапите во историјата на ФИТР

политика4 дена ago

Ковачевски: Не сум ничиј човек, туку човек со интегритет и големо професионално искуство соодветно за позицијата претседател на СДСМ

економија4 дена ago

Пешев: Компаниите нема да издржат уште еден локдаун

економија23 часа ago

Развојната банка објави јавен повик за корисниците на ,,Ковид 3” кредитната линија, за дополнителен грејс период од 12 месеци

економија3 дена ago

Просечната каматна стапка на кредити за компании се спушти до 3,55%, а за домаќинства до 5,23%

македонија1 ден ago

Панел дискусија на УАКС: ЕУ е нецелосна без Западен Балкан

македонија10 часа ago

Се менуваат алатките, не и новинарските вредности