Connect with us

македонија

„Бекутан“, брендот икона на „Алкалоид“, прослави 45 години

објавено

на

Високо позициониран во корпоративната визија, еден од главните приоритети на АЛКАЛОИД е грижата за децата и за здравјето пред сѐ. Водејќи грижа за нив, нивните верни корисници, во изминатите 45 години компанијата и брендот Becutan стекнаа доверба и лојалност обезбедувајќи производи со супериорен квалитет.

Фармацевтската компанија „Алкалоид“ деновиве одбележа 45 години на еден од своите најпрепознатливи брендови, колекцијата производи за деца „Бекутан“.

Генералниот директор и претседател на УО на компанијата Живко Мукаетов рече дека е голема чест да се прослави ваков јубилеј, а тоа е 45 години од постоењето на брендот „Бекутан“.

„Денеска би сакал да ви се обратам не како човек кој е менаџер во компанијата, туку како татко на четири деца. Да се биде родител е веројатно една од најодговорните работи кои можат да му се случат на еден човек. Тоа е грижа и посветеност за некој кој живее покрај вас, расте и се развива и треба да порасне во здрава личност. Од многу непроспиени ноќи, па преку изборот на храната, па се до изборот на козметиката која едно бебе ќе ја добие. Моите родители го користеа Бекутан, јас и мојата сестра го користиме Бекутан, јас и мојата сопруга го користиме овој производ. Од 1978 година, откако постои кремчето Бекутан, досега се произведени повеќе од 60 милиони теглички, што е уште еден доказ за квалитетот и традицијата. Уште еден доказ дека тоа е производ на кој може апсолутно да му се верува“, истакна Мукаетов.

Тој посочи дека со „Бекутан“ растеа и растат генерации кај нас, но и во регионот и тој е бренд на кој треба да бидеме благодарни и горди.

„Ние сме многу среќни, што може да се пофалиме, дека брендот континуирано расте“, потенцира Мукаетов.

Силвија Брајовиќ од СОС Детското село нагласи дека „Бекутан“ е водечки бренд за нега и грижа на малите деца и оти тоа веќе 45 години го прави најдобро.

„Токму таа грижа за децата не спои заедно со СОС Детското село. Бекутан најдобро и најквалитетно се грижи за нашите најмили. А СОС Детското село веќе 22 години гради семејства за да може секое дете да расте во грижа, љубов и припадност на одредено семејство. Од голема важност за нас е потрошувачите на Бекутан да имаат свесност за оваа наша поврзаност којашто резултира во додадена хуманитарна вредност на брендот Бекутан. Со оваа кампања, по повод 45 години, и самите потрошувачи се дел од нашата заедничка мисија – Сите деца се наша грижа“, истакна Брајовиќ.

Прим. д-р Марина Поп-Лазарова нагласи дека брендот „Бекутан“ асоцира на традиција, на квалитет, на безбедност, на сигурност, на ефикасност, на иновативност.

„Грижата за децата е наш заеднички фокус. И тоа грижата која почнува од најраната возраст. Секогаш кога говориме за одредени ситуации кај детето, портфолиото и производите на Бекутан, апсолутно ефикасно и безбедно, ни користат во надминување на разните заеднички проблеми. Заедничка цел ние е здраво дете. Здраво дете е среќно дете“, рече Поп-Лазарова.

македонија3 часа ago

„Алкалоид“ со донација на течен „Омепразол“ ќе го помогне лекувањето на околу 200 деца

банки2 дена ago

Комерцијална банка прва во земјава воведе тактилни платежни картички прилагодени и за слепи лица

свет2 дена ago

Предлог акција за оваа недела: Orlen S.A.

свет2 дена ago

Скокнаа цените на нафтата, гасот, бакарот и алуминиумот

технологии / компании2 дена ago

ЕУ има амбиција да стане „квантна долина на светот“, а хрватски научници имаат голем удел во тоа

регион2 дена ago

Марко Чадеж, Српска стопанска комора: Нашите компании ги мачи финансирањето и недостиг на кадри

македонија2 дена ago

Судбината на фабриката во Бунарџик неизвесна, но можно е и целото производство да се префрли во Македонија

македонија2 дена ago

Македонските е-трговци направиле промет од 453 милиони евра лани

економија2 дена ago

„Зелените“ кредити со годишен раст од речиси 30%

економија2 дена ago

Истражување: Инфлацијата е главен фактор за финансиски стрес

регион2 дена ago

Марко Чадеж, Српска стопанска комора: Нашите компании ги мачи финансирањето и недостиг на кадри

свет2 дена ago

Скокнаа цените на нафтата, гасот, бакарот и алуминиумот

економија2 дена ago

Истражување: Инфлацијата е главен фактор за финансиски стрес

технологии / компании2 дена ago

ЕУ има амбиција да стане „квантна долина на светот“, а хрватски научници имаат голем удел во тоа

економија2 дена ago

„Зелените“ кредити со годишен раст од речиси 30%

македонија2 дена ago

Судбината на фабриката во Бунарџик неизвесна, но можно е и целото производство да се префрли во Македонија

свет2 дена ago

Следната година сонцето и нас ќе нѐ стемни

македонија2 дена ago

Македонските е-трговци направиле промет од 453 милиони евра лани

менаџмент / маркетинг2 дена ago

Како да ги демотивирате вработените и избркате најдобрите

банки2 дена ago

Комерцијална банка прва во земјава воведе тактилни платежни картички прилагодени и за слепи лица