Connect with us

економија

Во ноември ќе се одржи Четвртата годишна конференција за е-трговија во Македонија

објавено

на

Програмата оваа година ќе вклучи пет главни теми: дигитализација и дигитална нација, ковид-19 влијанието врз е-трговијата, безбедност на е-плаќањата, довербата и легислативата, трендовите во дигитален маркетинг, како и улогата на жените и родовата еднаквост во дигиталниот свет.

Под мотото „Ready, set, grow!” на 12 ноември 2021 година (петок) по четврти пат ќе се одржи годишната конференција за е-трговија, во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија.

Конференцијата годинава ќе се одржи во хибриден формат, односно учесниците ќе имаат можност да одберат дали преферираат учество на конференцијата со физичко присуство, со следење на сите актуелни протоколи против ширење на пандемијата, или пак да ја следат конференцијата преку интернет, од удобноста на својот дом или на работно место.

Организаторите, како и претходните години, најавуваат висококвалитетна програма исполнета со бројни истакнати меѓународни и домашни говорници кои преку предавања, панел дискусии и неформални разговори ќе ги пренесат своите експертизи и искуства од областа на е-трговијата, дигитализацијата и дигиталниот маркетинг.

Главниот акцент оваа година ќе биде ставен на можностите за раст на бизнисите во е-трговија, по многубројните адаптации што беа направени речиси во сите сфери на работењето, како одговор на глобалната пандемија.

За време на конференцијата, говорниците ќе презентираат практични стратегии што најголемите бизниси, вклучувајќи ги и нивните, ги користат за раст и зголемен профит во овие непредвидливи времиња. Сеопфатната и внимателно креирана програма оваа година ќе вклучи пет главни теми: дигитализација и дигитална нација, ковид-19 влијанието врз е-трговијата, безбедност на е-плаќањата, довербата и легислативата, трендовите во дигитален маркетинг, како и улогата на жените и родовата еднаквост во дигиталниот свет.

– „Tемата на годинашната конференција „Ready. Set. Grow!” е инспирирана од забрзаното темпо наметнато од Ковид пандемијата, на кое компаниите успеаја да се адаптираат преку воведување на е-трговија и имплементирање на нови алатки кои им овозможија да го амортизираат ударот, а некои и да остварат раст. Како резултат на тоа, денес компаниите се поподготвени (ready) и позиционирани (set) за забрзан раст на онлајн продажбите (grow). Така, агендата оваа година ја следи темата прилагодена на денешната состојба и потреби на компаниите.” – изјави Нина Ангеловска, претседател на АЕТМ.

Инаку, минатата година конференцијата се одржа во онлајн формат. Беа присутни повеќе од 350 учесници од 150 компании, организации, универзитети и владини институции од земјата и од регионот, а свои презентации имаа 30 говорници од 10 земји.  

„Early Bird“ картите за оваа година веќе се пуштени во продажба по специјална цена од 119 евра за физичко присуство и 39 евра за онлајн следење на конференцијата.

Повеќе информации за картите и сите останати детали поврзани со конференцијата се достапни на: https://ecommerceconference.mk/ 

економија2 дена ago

Поддршка за големите извозници: гаранција од Гарантен фонд до 50% од износот на кредитот за извоз преку Развојна банка

економија3 дена ago

Адора инженеринг ја купи на лицитација Топлификација за 9,3 милиони евра

македонија4 дена ago

Бесник Исаки од БЕ-ДА Логистик ја доби наградата Business Elite „40 under 40“

македонија4 дена ago

Македонија 60-та во свет од 110 држави рангирани според дигитален квалитет на животот

македонија5 дена ago

Дијаманти за дијамантите на филмската уметност

македонија5 дена ago

„Алкалоид“ го одбележа 85 – годишниот јубилеј со изложба и донација за Детската клиника

македонија5 дена ago

Промовиран East Gate Living, продажбата на станови започна

банки5 дена ago

Годишен раст од 9,9% на вкупните депозити и од 6,4% на кредитната поддршка

македонија6 дена ago

„Алкалоид“ има инвестирано 200 милиони евра во последниве 15 години

македонија6 дена ago

Мукаетов: Ќе продолжиме посветено да работиме на глобализација на брендот Алкалоид

македонија6 дена ago

Мукаетов: Ќе продолжиме посветено да работиме на глобализација на брендот Алкалоид

македонија4 дена ago

Бесник Исаки од БЕ-ДА Логистик ја доби наградата Business Elite „40 under 40“

политика6 дена ago

Брима – Галуп: Ако денеска се одржат локалните избори, СДСМ би освоил 19,8%, а ВМРО-ДПМНЕ 17,7% од гласовите

македонија6 дена ago

„Алкалоид“ има инвестирано 200 милиони евра во последниве 15 години

македонија5 дена ago

Промовиран East Gate Living, продажбата на станови започна

македонија5 дена ago

„Алкалоид“ го одбележа 85 – годишниот јубилеј со изложба и донација за Детската клиника

start up6 дена ago

Соработка за развој на стартап заедницата: партнерство на Македонски Телеком и Стартап Македонија

македонија5 дена ago

Дијаманти за дијамантите на филмската уметност

економија3 дена ago

Адора инженеринг ја купи на лицитација Топлификација за 9,3 милиони евра

банки5 дена ago

Годишен раст од 9,9% на вкупните депозити и од 6,4% на кредитната поддршка