Connect with us

регион

Доаѓаат супер-богати купци на недвижнини од цел свет, сплитска агенција ќе им биде ексклузивен партнер

Forbes Global Properties го шири својот бизнис во Хрватска

објавено

на

На први март во Сплит ќе има официјална промоција на партнерството помеѓу Forbes Global Properties, глобалната асоцијација на магазинот Форбс која ги обединува водечките агенции на пазарот на луксузни станбени недвижности во 23 земји во светоти локалната агенција Broker Real Estate Croatia, која има повеќе од 30 години искуство во бизнисот со недвижнини.

Forbes Global Properties, глобалната асоцијација на магазинот Форбс која ги обединува водечките агенции на пазарот на луксузни станбени недвижности во 23 земји во светот, го проширува својот бизнис во Хрватска, а како партнер и ексклузивен претставник на Форбс го избраа Broker Real Estate Croatia од Сплит, агенција со повеќе од 30 години искуство во бизнисот со недвижнини, дознава загрепски Лидер. Ова е продолжение на пенетрацијата на Форбс на медитеранскиот пазар и Централна и Југоисточна Европа, каде што влегоа минатата година преку партнерства со агенции во Турција, Португалија и Кипар.

На први март во Сплит ќе има официјална презентација на ова партнерство, кое не само што треба да го зголеми прометот на Брокер, туку и да ги приближи хрватските луксузни недвижности до глобалниот пазар, до купувачите милионери кои се желни за нови дестинации за инвестирање или уживање во нивниот годишен одмор. Ова го потврди Ивица Вулиќ, директорот на Broker Real Estate Croatia, која е на пазарот од 1993 година.

„Нам ни се отвораат бројни нови прилики и нови пазари од кои ни доаѓаат купувачи. Во моментов имаме најмногу клиенти од Полска, Чешка, Германија, Словенија, а има и Французи. Тоа се купувачи кои или инвестираат или купуваат за себе имоти за одмор“, вели сопственикот на сплитската агенција Broker Real Estate Croatia, Ивица Вулиќ.

„Ние сме една од агенциите со кои Форбс преговараше во Хрватска и се покажа дека сме најдобриот избор за нивно проширување во Европа. Ние сме една од агенциите со најголема понуда на крајбрежјето и една од лидерите во областа Далмација, нашата понуда се протега од Задар до Дубровник и сите острови, каде што всушност се наоѓа најголемиот дел од нашата понуда, а тоа е она што го бараат странците. Исто така, повеќето клиенти ни се странци, ние сме една од првите агенции кои продаваа недвижен имот на странски државјани, со години сме на светскиот пазар“, вели Ивица Вулиќ за Лидер.

Пристап до публиката на Форбс – над 150 милиони богати потенцијални купувачи, агенти и продавачи на недвижности

Покрај луксузните вили за продажба и изнајмување, агенцијата нуди и повеќе од 100 инвестициски проекти, а од партнерството со Форбс очекуваат и зголемување на бројот на барања на клиентите. Имено, Forbes Global Properties обезбедува услуги за брендирање и маркетинг на водечките светски компании за недвижности, моментално во 23 земји на повеќе од 500 локации (во САД, Азија, Австралија, Канада, Карибите, Мексико, Блискиот Исток, Нов Зеланд и Европа), а во својата понуда имаат имоти кои чинат од 2 милиони евра па нагоре. Како член на оваа ексклузивна мрежа, агенцијата добива пристап до публиката на Форбс од повеќе од 150 милиони богати потенцијални купувачи, агенти и продавачи на недвижности ширум светот.

Во помалите земји како Хрватска, политиката е да се има еден ексклузивен претставник, со тоа што Брокер успеала да се договори во земјата да се огласуваат недвижнини вредни најмалку еден милион евра. На страниците на Форбс ќе има избор на реклами избрани од тимот на Брокер, кој се состои од 25 луѓе.

Forbes Global Properties обезбедува услуги за брендирање и маркетинг на водечките светски компании за недвижности, моментално во 23 земји на повеќе од 500 локации (во САД, Азија, Австралија, Канада, Карибите, Мексико, Блискиот Исток, Нов Зеланд и Европа), а во својата понуда имаат имоти кои чинат од 2 милиони евра па нагоре.

„Успеавме да ги убедиме дека имаме многу имоти кои се поевтини од 2 милиони евра, што е нормално нивна граница, но тоа се одлични имоти и можности за купување и штета би било да не влезат во понудата за потенцијалните купувачи од листата на Форбс. Нам ни се отвораат бројни нови прилики и нови пазари од кои ни доаѓаат купувачи. Во моментов имаме најмногу клиенти од Полска, Чешка, Германија, Словенија, а има и Французи. Тоа се купувачи кои или инвестираат или купуваат за себе имоти за одмор“, вели сопственикот на сплитската агенција Вулиќ.

На пример, од почетокот на соработката со Форбс, прометот на шпанските партнери е зголемен за 50 отсто, но останува да се види што ќе биде со хрватскиот пазар, кој изминатава година беше во пад.

„Има многу елементи кои влијаат на движењето на пазарот, од каматните стапки на кредитите до инфлацијата. Како што гледаме и слушаме од колегите, има забележителен пад на бројот на барања на клиенти за 20-30 проценти во текот на изминатата година на брегот, и сите работат многу напорно за да го поправат тоа. Постојат повеќе можни причини, некои продавачи ги надувале цените, некои купувачи може да чекаат да паднат цените. Некои затоа ќе мора да ги намалат цените ако сакаат да продаваат, но цените на некои квалитетни недвижности сигурно нема да паднат во наредниот период“, заклучува Ивица Вулиќ.

свет6 часа ago

BlackRock, најголемиот инвестициски фонд во светот, менаџира средства колку економиите на Германија, В. Британија и Франција заедно

банки6 часа ago

ПроКредит Куманово на нова локација во строгиот центар на градот

македонија4 дена ago

@media: Иднината на пазарот за рекламирање

економија1 недела ago

Мукаетов за магазинот “The Region“: Нашите брендови се дел од секојдневието на луѓето

македонија1 недела ago

Универзитетот Американ Колеџ Скопје почна соработка со City College of New York од САД

банки1 недела ago

УНИБанка втора година по ред е поддржувач на најзначајната културна манифестација „Охридско лето“  

економија1 недела ago

Стимулирање на иновациите во Scalefocus: Како ги мотивираме ИТ професионалците да бидат иновативни

интервју2 недели ago

Гоце Сиваков:  Нашите клиенти веќе ги чувствуваат бенефитите од фактот дека УНИ Банка е дигитално и технолошки напредна банка!

економија2 недели ago

Стручна обука за општествена одговорност и прв „директорски појадок“ на Клубот на одговорни бизниси

економија2 недели ago

Мукаетов на насловна на престижниот романски магазин „Бизнис“: Романија е стратешки пазар за „Алкалоид“