Connect with us

свет

Дојче Телеком е највредниот бренд во Eвропа

објавено

на

Во севкупното рангирање на студијата „Brand Finance Global 500“, објавена на 18 јануари, 2023,  експертите ја ставија Групацијата на силното единаесетто место во светот.

Дојче Телеком за прв пат стана највредниот бренд во Европа. Во севкупното рангирање на студијата „Brand Finance Global 500“, објавена на 18 јануари, 2023,  експертите ја ставија Групацијата на силното единаесетто место во светот. Тоа значи искачување за шест места во однос на претходната година. Според истражувањето ДТ групацијата е на второто место меѓу глобалните телекомуникациски компании – зад Verizon и далеку пред AT&T и Orange. Телеком останува број еден телекомуникациски бренд во Европа, оставајќи ги конкурентите далеку зад себе. Највреден бренд во светот е Amazon, пред Apple, Google и Microsoft.

Успешното работење на Телеком се заснова на моменталната вредност на брендот, којашто е највисока во историјата на компанијата. Таа изнесува УСД 62,9 милијарди. Тоа значи дека вредноста се има зголемено за 5 проценти во однос на претходната година (60,2 милијарди долари), а растот повторно е на високо ниво. Од 2020 година, вредноста на брендот се зголемила за 58 проценти.

Телеком повторно постигнува резултати како еден од највредните светски брендови со нагорен тренд. Позитивниот развој на вредноста на брендот е доказ за успешноста на глобалната бренд стратегија на Телеком. Постигнатите резултати ги одразуваат силните економски и технолошки успеси во Европа и САД. Позитивниот раст на брендот е израз и на довербата којашто корисниците и јавноста ја имаат во Дојче Телеком.

Телеком на единаесетто место во светот

Британската консултантска компанија го припишува значителното зголемување на вредноста на брендот на Дојче Телеком на позитивниот економски и технолошки развој. Ова првенствено се должи на успешниот тек на бизнисот и високиот раст на бројот на корисници, особено во САД. Покрај тоа, Групацијата продолжува да постигнува резултати со постојани инвестиции во квалитетот на мрежата, дигиталните технологии и корисничките услуги. Исто така стратегијата за брендирање на меѓународно ниво му овозможува на Дојче Телеком дополнително да го зајакне својот бренд меѓу своите корисници. Покрај тоа, на глобално ниво, угледот и препораките на брендот продолжија да се зголемуваат. Според експертите, овие фактори и поврзаното високо ниво на задоволство на корисниците му даваат дополнителна сила на брендот.

банки2 дена ago

Комерцијална банка прва во земјава воведе тактилни платежни картички прилагодени и за слепи лица

свет2 дена ago

Предлог акција за оваа недела: Orlen S.A.

свет2 дена ago

Скокнаа цените на нафтата, гасот, бакарот и алуминиумот

технологии / компании2 дена ago

ЕУ има амбиција да стане „квантна долина на светот“, а хрватски научници имаат голем удел во тоа

регион2 дена ago

Марко Чадеж, Српска стопанска комора: Нашите компании ги мачи финансирањето и недостиг на кадри

македонија2 дена ago

Судбината на фабриката во Бунарџик неизвесна, но можно е и целото производство да се префрли во Македонија

македонија2 дена ago

Македонските е-трговци направиле промет од 453 милиони евра лани

економија2 дена ago

„Зелените“ кредити со годишен раст од речиси 30%

економија2 дена ago

Истражување: Инфлацијата е главен фактор за финансиски стрес

свет2 дена ago

Следната година сонцето и нас ќе нѐ стемни

економија2 дена ago

Истражување: Инфлацијата е главен фактор за финансиски стрес

свет2 дена ago

Скокнаа цените на нафтата, гасот, бакарот и алуминиумот

регион2 дена ago

Марко Чадеж, Српска стопанска комора: Нашите компании ги мачи финансирањето и недостиг на кадри

свет2 дена ago

Следната година сонцето и нас ќе нѐ стемни

македонија2 дена ago

Судбината на фабриката во Бунарџик неизвесна, но можно е и целото производство да се префрли во Македонија

економија2 дена ago

„Зелените“ кредити со годишен раст од речиси 30%

технологии / компании2 дена ago

ЕУ има амбиција да стане „квантна долина на светот“, а хрватски научници имаат голем удел во тоа

менаџмент / маркетинг2 дена ago

Како да ги демотивирате вработените и избркате најдобрите

македонија2 дена ago

Македонските е-трговци направиле промет од 453 милиони евра лани

банки5 дена ago

Управната зграда на УНИБанка во Скопје сама ќе произведува струја од фотоволтаична централа