Connect with us

економија

За само неколку денови – повеќе од 4000 гласачи за најдобрите е-трговци во Македонија

објавено

на

Гласањето може да се направи за номинираните е-продавници од областа на: облека и обувки, бела техника и електроника, убавина и здравје, туристички услуги, намирници и многу други категории. Дополнително,  јавноста може да гласа и за најдобра веб страница за плаќање сметки онлајн во која се номинирани 8 компании, како и за најдобро владино решение од областа на онлајн услуги.

За само неколку денови повеќе од 4000 граѓани гласaле за е-трговците кои се номинираа на Изборот за најдобрите во македонската е-трговија – ‘Ecommerce Awards 2022’, во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Макеоднија. Изборот за најдобрите е-трговци се организира по втор пат токму со цел да ја препознае и награди напорната работа на домашните е-трговци во изминатата година, да се подигне свеста за е-трговијата во јавноста и да поттикне зголемување и подобрување на понудата во е-трговијата.

Право на глас има пошироката јавност, т.е. секое физичко лице. Секое лице може да гласа еднаш и при тоа, гласа во категории по сопствен избор и може да даде еден глас во секоја категорија. Категориите кои се задолжителни за гласање се: ‘Е-трговец на годината’ и ‘Најпопуларна е-продавница’, додека сите други категории се опционални. Гласањето од страна на публиката е бесплатно и е отворено до среда, 15.02.2022 до крајот на денот. Гласањето може да се направи на следниот линк.

По завршување на гласањето од публиката ќе следува гласање од внимателно оформената жири комисија која се состои од експерти во повеќе области и е составена за да допринесе во изборот на најдобрите е-трговци во сите категории, освен за категоријата ‘Најпопуларна е-продавница’ во која наградата ќе се додели единствено врз основа на бројот на гласовите од публиката.

Одредувањето на победниците за сите категории, освен за категоријата “Најпопуларна е-продавница”, ќе се изврши врз основа на утврдена методологија за пресметка земајќи ги превид гласовите од јавноста и жири комисијата, при што поените од публиката (јавноста) ќе се вреднуваат со 40%, додека поените од жири комисијата со 60%. Секој финалист ќе добие вкупен број на поени кои ќе го одредат неговото рангирање во соодветната категорија.

“Оваа година за натпреварот се пријавија повеќе од 150 компании во 23 категории и навистина нѐ радува фактот што е-трговците сакаат да бидат препознаени како најдобри во соодветните категории. Ги охрабруваме сите онлајн купувачи и корисници на е-услуги да гласаат за своите фаворити со што ќе придонесат да се изберат најдобрите македонски е-трговци за 2022 година. Гласањето може да се направи за номинираните е-продавници од областа на: облека и обувки, бела техника и електроника, убавина и здравје, туристички услуги, намирници и многу други категории. Дополнително,  јавноста може да гласа и за најдобра веб страница за плаќање сметки онлајн во која се номинирани 8 компании, како и за најдобро владино решение од областа на онлајн услуги во кое се номинирани 7 решенија на владини институции. “ – велат од АЕТМ.

Инаку, процесот за наградување на најдобрите е-трговци започна со номинирање на е-трговците на официјалната веб страница на натпреварот и траеше до 13ти јануари.  Најмногу од компаниите се пријавени за категориите ‘Е-трговец со најдобра грижа за корисници’, ‘Е-трговец на годината’, ‘Најпопуларна е-продавница’, како и ‘Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми’. По завршувањето на рокот за пријавување, сите пријави беа внимателно проверени и оние е-трговци кои ги исполнија условите на натпреварот се објавени на листата на номинирани во соодветните категории на официјалната веб страница на E-commerce Awards.

Иницијативата “E-commerce Awards” е поддржана од Отворен регионален фонд за Југоисточна Европа – Надворешна трговија во рамки на Германското друштво за интернационална соработка ГИЗ, по нарачка на Германската влада. Генерален партнер на иницијативата е Мастеркард, златен партнер е Комерцијална банка АД Скопје и сребрен партнер е IuteCredit Македонија.

македонија1 ден ago

@media: Иднината на пазарот за рекламирање

економија5 дена ago

Мукаетов за магазинот “The Region“: Нашите брендови се дел од секојдневието на луѓето

македонија5 дена ago

Универзитетот Американ Колеџ Скопје почна соработка со City College of New York од САД

банки6 дена ago

УНИБанка втора година по ред е поддржувач на најзначајната културна манифестација „Охридско лето“  

економија6 дена ago

Стимулирање на иновациите во Scalefocus: Како ги мотивираме ИТ професионалците да бидат иновативни

интервју1 недела ago

Гоце Сиваков:  Нашите клиенти веќе ги чувствуваат бенефитите од фактот дека УНИ Банка е дигитално и технолошки напредна банка!

економија1 недела ago

Стручна обука за општествена одговорност и прв „директорски појадок“ на Клубот на одговорни бизниси

економија2 недели ago

Мукаетов на насловна на престижниот романски магазин „Бизнис“: Романија е стратешки пазар за „Алкалоид“

економија2 недели ago

Почна проектот „Бизнис лидер“ – нова, иновативна платформа за вмрежување на најдобрите од македонскиот деловен свет

банки2 недели ago

Прокредит банка со нова модернизирана филијала во Кавадарци