Connect with us

менаџмент / маркетинг

КАДЕ ТРЕБА ДА СЕ ФОКУСИРА ВАШИОТ ТИМ ЗА ДА ИЗГРАДИ БРЕНД ШТО ТРАЕ

KNOW – HOW

објавено

на

Желбата и способноста да се изградат силни брендови станува сè поголем предизвик како што маркетинг светот е сè покомплексен. Со огромниот наплив на нови технологии и медиуми и барањата и потребите на новите генерации што се менуваат секојдневно, лесно е да се распрскате во своите напори на повеќе полиња и да го загубите фокусот. Шефот на маркетинг во секоја компанија игра критична улога во напорот да се задржи организацијата фокусирана на тоа што навистина е битно во градењето на брендот, како и во поставувањето високи очекувања од бренд менаџерите.

Градењето на “ѕвездени брендови“ (star brands), оние што се обожувани, носат многу профит и блескаат во однос на другите, подразбира неколку основни принципи и одговорности, кои што Inc.com ги издвои за вас:

ЈАСНОСТ

Ѕвездените брендови знаат кои се, што се, за кого се, и што ги водело или лимитирало на патот кон успехот досега. Постигнувањето на ова ниво на јасност во стратегијата бара искуство, работа и решителност. Комплексноста не треба да се пренесува надолу во хиерархијата. Одговорност е на главниот маркетинг директор да објави и објасни како брендот ќе креира вредност и ќе се претставува на пазарот. Ова е потребно за брендот да може да го спроведе својот комуникациски план и продажната понуда со вистинска извонредност.

КОНЗИСТЕНТНОСТ

Ѕвездените брендови имаат конзистентно и препознатливо брендирање и комуникации. Ова е лесно да се покаже во фина Power Point презентација, но тешко да се спроведе. Конзистентноста бара дисциплина и шефот на маркетингот треба да го потенцира тоа постојано. Секогаш кога правите промена во вашата бренд порака или идентитет, треба да ги “обучите“ вашите потрошувачи да го препознаат тоа. Третирајте ги овие промени со особена грижа и внимание и ценете ја конзистентноста.

ПОВИСОКА ЦЕЛ

Ѕвездените брендови имаат цел да испорачаат поголема вредност од самиот продукт или услуга што се продава. Ова го демонстрира вистинскиот карактер на брендот и докажано ја зголемува продажбата. Ш ефот н а м аркетинг е најдобро екипиран за да ја дефинира и промовира повисоката цел на брен- дот внатре во самата организација. Мотивирањето и лидерството базирано врз идејата на брендот треба да биде секојдневната активност на главниот маркетинг директор. Тој е ултимативно одговорен за ефективно градење на брендот и вредноста на брендовите, а бренд менаџерите се тие што го овозможуваат тоа. Додека шефот на маркетинг треба да се фокусира на промовирање на јасноста во стратегијата, конзистентноста и идеалите на брендот, тој/таа треба да ги бараат од своите менаџери следниве три нешта:

СУПЕРИОРНИ БЕНЕФИТИ

Задача на бренд менаџерот е да биде одличен во испораката, комуницирањето и негувањето супериорни бенефити од брендот што го менаџираат. Ова е тоа што овозможува различност, преференција кон брендот и на крајот ја подига самата вредност на брендот. Барајте максимален фокус кон релевантни и убедливи супериорни бенефити што вистински ги задоволуваат потребите на потрошувачите.

ЕМОЦИОНАЛНИ КОНЕКЦИИ

Бренд менаџерите треба да прават рел- ации, а не трансакции со потрошувачите. Силните брендови траат долго заради лојалното следење од нивните потрошу- вачи. Наградете го својот тим секогаш кога демонстрира д ека го разбираат својот потрошувач. Разговори со клиентите или проучување на сведочењата на потрошувачите треба да бидат во неделната агенда на бренд менаџерот.

ПОСВЕТЕНОСТ КОН УЧЕЊЕ

Инсистирајте вашите бренд менаџери да ги водат своите тимови како организации што постојано учат и ги стимулираат своите членови на размислување и способност за се адаптираат на пазарните промени. Јасни визии за брендот, чести експерименти и дисциплинирано документирање на тоа што функционира, а што не, се примери на учење што го зголемуваат пазарниот успех на брендот со тек на време.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

свет4 часа ago

Русија касни со плаќање на долгот кон странство. Министерот за финансии: тоа е фарса

економија3 дена ago

Развојната банка воведе нова кредитна линија за енергетска ефикасност и обновливи извори на енергија

менаџмент / маркетинг3 дена ago

Дали сте саботирани од сопствената цел за остварување поголема продажба?

менаџмент / маркетинг3 дена ago

Рекоа за…продуктивноста

менаџмент / маркетинг3 дена ago

Зошто предолгото работење од дома може да е штетно за вашата кариера?

менаџмент / маркетинг3 дена ago

ДЕЛЕГИРАЊЕ – КАКО ДА СЕ РЕШИТЕ ОД СТРАВОТ НА ГУБЕЊЕ МОЌ И КОНТРОЛА?

технологии / компании3 дена ago

Инженер на Google откри дека компанијата поседува вештачка интелигенција што станала свесна, па го пратија дома

свет3 дена ago

Ако пукне балонот со недвижности во Кина, ќе се оствари кошмарот на сите економисти

македонија3 дена ago

Виталиа е единствениот производител  со оцена А на престижниот BRC сертификат за квалитет

start up3 дена ago

Запознајте ги „ангел – инвеститорите“ што ги поддржаа наградените стартапи

македонија4 дена ago

За македонските граѓани најсигурна инвестиција е во станови, нивната цена пораснала за 20% за 3 години и нема да се намалува

start up5 дена ago

Македонскиот стартап Qpick започнува интернационална експанзија!

интервју3 дена ago

Роза Балфур: Условот за добрососедство мора да важи и за членки  – не може со вето да решаваат билатерални проблеми

менаџмент / маркетинг3 дена ago

Дали сте саботирани од сопствената цел за остварување поголема продажба?

македонија4 дена ago

Ковачевски во Брисел го отрфли францускиот предлог

свет3 дена ago

Ако пукне балонот со недвижности во Кина, ќе се оствари кошмарот на сите економисти

економија3 дена ago

Од висока инфлација и економска стагнација добиваме стагфлација

економија3 дена ago

Акциските фондови со пораст од 57% и покрај хаосот на светските берзи

економија3 дена ago

Развојната банка воведе нова кредитна линија за енергетска ефикасност и обновливи извори на енергија

македонија3 дена ago

Виталиа е единствениот производител  со оцена А на престижниот BRC сертификат за квалитет