Connect with us

менаџмент / маркетинг

КАДЕ ТРЕБА ДА СЕ ФОКУСИРА ВАШИОТ ТИМ ЗА ДА ИЗГРАДИ БРЕНД ШТО ТРАЕ

KNOW – HOW

објавено

на

Желбата и способноста да се изградат силни брендови станува сè поголем предизвик како што маркетинг светот е сè покомплексен. Со огромниот наплив на нови технологии и медиуми и барањата и потребите на новите генерации што се менуваат секојдневно, лесно е да се распрскате во своите напори на повеќе полиња и да го загубите фокусот. Шефот на маркетинг во секоја компанија игра критична улога во напорот да се задржи организацијата фокусирана на тоа што навистина е битно во градењето на брендот, како и во поставувањето високи очекувања од бренд менаџерите.

Градењето на “ѕвездени брендови“ (star brands), оние што се обожувани, носат многу профит и блескаат во однос на другите, подразбира неколку основни принципи и одговорности, кои што Inc.com ги издвои за вас:

ЈАСНОСТ

Ѕвездените брендови знаат кои се, што се, за кого се, и што ги водело или лимитирало на патот кон успехот досега. Постигнувањето на ова ниво на јасност во стратегијата бара искуство, работа и решителност. Комплексноста не треба да се пренесува надолу во хиерархијата. Одговорност е на главниот маркетинг директор да објави и објасни како брендот ќе креира вредност и ќе се претставува на пазарот. Ова е потребно за брендот да може да го спроведе својот комуникациски план и продажната понуда со вистинска извонредност.

КОНЗИСТЕНТНОСТ

Ѕвездените брендови имаат конзистентно и препознатливо брендирање и комуникации. Ова е лесно да се покаже во фина Power Point презентација, но тешко да се спроведе. Конзистентноста бара дисциплина и шефот на маркетингот треба да го потенцира тоа постојано. Секогаш кога правите промена во вашата бренд порака или идентитет, треба да ги “обучите“ вашите потрошувачи да го препознаат тоа. Третирајте ги овие промени со особена грижа и внимание и ценете ја конзистентноста.

ПОВИСОКА ЦЕЛ

Ѕвездените брендови имаат цел да испорачаат поголема вредност од самиот продукт или услуга што се продава. Ова го демонстрира вистинскиот карактер на брендот и докажано ја зголемува продажбата. Ш ефот н а м аркетинг е најдобро екипиран за да ја дефинира и промовира повисоката цел на брен- дот внатре во самата организација. Мотивирањето и лидерството базирано врз идејата на брендот треба да биде секојдневната активност на главниот маркетинг директор. Тој е ултимативно одговорен за ефективно градење на брендот и вредноста на брендовите, а бренд менаџерите се тие што го овозможуваат тоа. Додека шефот на маркетинг треба да се фокусира на промовирање на јасноста во стратегијата, конзистентноста и идеалите на брендот, тој/таа треба да ги бараат од своите менаџери следниве три нешта:

СУПЕРИОРНИ БЕНЕФИТИ

Задача на бренд менаџерот е да биде одличен во испораката, комуницирањето и негувањето супериорни бенефити од брендот што го менаџираат. Ова е тоа што овозможува различност, преференција кон брендот и на крајот ја подига самата вредност на брендот. Барајте максимален фокус кон релевантни и убедливи супериорни бенефити што вистински ги задоволуваат потребите на потрошувачите.

ЕМОЦИОНАЛНИ КОНЕКЦИИ

Бренд менаџерите треба да прават рел- ации, а не трансакции со потрошувачите. Силните брендови траат долго заради лојалното следење од нивните потрошу- вачи. Наградете го својот тим секогаш кога демонстрира д ека го разбираат својот потрошувач. Разговори со клиентите или проучување на сведочењата на потрошувачите треба да бидат во неделната агенда на бренд менаџерот.

ПОСВЕТЕНОСТ КОН УЧЕЊЕ

Инсистирајте вашите бренд менаџери да ги водат своите тимови како организации што постојано учат и ги стимулираат своите членови на размислување и способност за се адаптираат на пазарните промени. Јасни визии за брендот, чести експерименти и дисциплинирано документирање на тоа што функционира, а што не, се примери на учење што го зголемуваат пазарниот успех на брендот со тек на време.

Click to comment

Leave a Reply

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

економија12 часа ago

Продажбата на обврзници во Европа во јануари руши рекорди

македонија2 дена ago

Во првите 9 месеци од 2022, со македонски картички кон македонски е-трговци се реализирале 17.3 милијарди денари, со раст од 20%

економија3 дена ago

Започна со работа реконструираната течна фарбара во БРАКО во Велес – инвестиција од 150 илјади евра

македонија3 дена ago

Студио за висока мода од Струмица инвестира во соларни панели со помош на ЕБРД и ЕУ

македонија3 дена ago

Европски квиз на пари по петти пат за македонските ученици

свет7 дена ago

Дојче Телеком е највредниот бренд во Eвропа

македонија7 дена ago

Истражување: Македонија е лидер во регионот во пушење најевтини цигари

македонија1 недела ago

Новиот македонски Swatch отчукува во 7/8 такт

економија1 недела ago

Бишев, Стопанска комора: Инфлацијата ќе се намали наскоро и кај нас

свет2 недели ago

Британски хуманитарци бараат поголемо оданочување на најбогатите, додека во Давос се собира светската елита за економскиот форум