менаџмент / маркетинг
КАКО БРЕНДОВИТЕ ВЛИЈААТ НА НАШИОТ УМ
НАПРЕДНИ АЛАТКИ – НЕВРОМАРКЕТИНГ
објавено
на
автор:
Редакција Капитал
Невромаркетингот и брендирањето се создадени едно за друго. И двете се занимаваат со тоа како се раѓаат идеите и како се поврзуваат во човековиот ум.
Кога по прв пат ќе се сретнете со некој бренд, вашиот мозок може да креира меморија од тој бренд. Оваа меморија може да се поврзе со различни елементи – можеби со рекламата што го промовира брендот, производот кој се нуди под тој бренд, можеби дизајнот или пак искуството од негова консумација или употреба. Без разлика кои елементи ја прават меморијата, тие се поврзани едни со други и формираат бренд меморија. Кога вашиот мозок повторно ќе се сретне со овој бренд, нови мемории може да бидат зачувани, проширувајќи ја претходната бренд меморија. Поврзаноста може да биде направена меѓу таа бренд меморија и други мемориски шаблони. На пример, кога една реклама го покажува брендот во контекст на летен одмор, нашиот мозок можеби прави конекција помеѓу брендот и нашата мрежа на слики од летен одмор. Како што овој процес се зголемува, бренд меморијата постојано се формира и се менува. Како што се шири и диверзифицира, значењето на брендот исто така се менува и се диверзифицира. Овој процес природно се случува во нашата глава. Луѓето кои работат на маркетинг на брендот, сакаат да влијаат на овој процес на тој начин што повеќе нè изложуваат на брендот и истиот го поврзуваат со одредени вредности, емоции, можности итн. Ова тие го прават преку рекламите, производот и неговото пакување, преку продажниот маркетинг, преку онлајн маркетинг и други средства. Проблемот за маркетинг професионалците е како можат тие да ја мерат оваа бренд меморија што се создава кај нас. На пример, кога маркетинг кампањата се обидува да ја поврзе бренд меморијата на клиентот со одреден квалитет, маркетинг луѓето сакаат да знаат дали навистина овие врски постојат во главата на потрошувачот, или тие се посилни по рекламната кампања или лансирањето на новиот производ.
Прочитај Уште...



A1 со нова понуда: 30 GB мобилен интернет за нов постпејд договор

Годината почнала со поголем извоз за 15,4% и увоз за 5,3%

„Џонсон Мети“ во Македонија доби нов директор

Стојче Тасков: Нашата мисија е да обезбедиме брзо и ефикасно управување со документи и информации

Позајмени 700 милиони евра по најниска камата досега

Приходите на хотелските компании и до 90% помали во 2020

Џулијан Васало: Одблизу ја следиме борбата со корупцијата и криминалот: Бараме опипливи резултати!

Стравот од инфлација им пресуди на акциите

Македонската економија на среден и долг рок (6)

Милан Димитриевски: Ја почнавме новата инвестициска програма

Стојче Тасков: Нашата мисија е да обезбедиме брзо и ефикасно управување со документи и информации

Ѓорги Самарџиев: Создадовме иновативно решение за многу поедноставна конструкција на кровни градини

Позајмени 700 милиони евра по најниска камата досега

Џулијан Васало: Одблизу ја следиме борбата со корупцијата и криминалот: Бараме опипливи резултати!

Се менува регулативата: полесен пристап до државна помош за нови инвестиции

Излегоа финансиските биланси: хотелските компании со приходи помали и за 90% лани

Милан Димитриевски: Ја почнавме новата инвестициска програма

Приходите на хотелските компании и до 90% помали во 2020

Не поставуваат прашања само оние што интервјуираат. Еве што можете и вие да го прашате вашиот потенцијален работодавец
