Connect with us

менаџмент / маркетинг

Како се роди Qinshift  – синергија од шест ентитети во еден нов бренд

објавено

на

Развој на нови технологии, отворање нови пазари, иновации во ИТ индустријата, силен органски раст но и аквизиции, се само дел од стратешките планови на Киншифт (Qinshift), компанија под којашто се обединети неколку ИТ ентитети. Киншифт како ИТ гигант веќе поставува нови стандарди во работата и ги поместува иновациите во индустријата, а дел од целиот овој ефективно оперативен систем е и македонската компанија, поранешниот Сеавус, денес ребрендиран во Киншифт.

„Почнавме патување за кое знаевме дека ќе има успех. Киншифт има визија да стане глобален лидер во ИТ индустријата, а тоа влече голема храброст, одлучност и посветеност. Се решивме да креираме нов бренд, лого, бои, и со тоа нови вредности на компанијата. Го одбравме најтешкиот пат бидејќи тоа значеше дека шест веќе етаблирани (компании) брендови треба да се ребрендираат и интегрираат во еден нов бренд. Силата на брендот, на Киншифт, како компанија и бизнис визија ја детерминира токму наследството и успесите кое го донесоа шесте ентитети, меѓу кои и Сеавус. Така, сега имаме нов бренд, но со многу силен почеток –  над 3000 вработени, 28 канцеларии глобално, повеќе од 200 клиенти, културна разновидност и богатство од 37 националности, и неверојатна поддршка од мајката компанија KKCG”, изјави Марина Домазетовска, глобален директор за односи со јавноста и комуникации во Киншифт.

“‘Qin’, за нас, значи семејство”, вели Лудовик Гауде, извршен директор на Qinshift. “Ние сме посветени на градење на компанија каде луѓето ќе се чувствуваат сигурно, и каде ќе имаат континуиран развој на кариера. ‘Shift’ пак значи дека ја прифаќаме дигиталната трансформација и промените.  Ние сме тука за да ги поддржиме нашите клиенти во нивниот процес на трансформација“.

Брендот е ветување

Гауде додава дека брендот е ветување, и  дека секоја компанија има свое ветување. „Моравме да го пренесеме ветувањето на секој бренд од шесте ентитети во новата Qinshift околина и да се осигуриме дека силата, историјата, наследството и експертизата на сите тие компании ќе бидат споени во една. Како бренд, Qinshift го претставува она што нас вистински нѐ дефинира – колектив воден од нашата страст кон работата и јаките клиентски/партнерски односи. Нашата цел е да имаме значаен придонес, помагајќи им на нашите клиенти да креираат подобра иднина за сите нас.“

Qinshift успеа да го развие чувството за “дом” меѓу своите вработени во изненадувачки краток период. Тајната за овој успех лежеше во несебичното спроведување на честа и искрена комуникација. Со разбирање дека познатоста ја креира удобноста, раководството се погрижи да секој вработен биде дел од патувањето. Транспарентност во процесот на носење одлуки, интерни настани и отворена комуникација станаа јадрото кое го поттикнуваше чувството на припаѓање кај вработените.

„Ние оперираме во бизнис изграден врз  доверба. Основата на оваа доверба лежи во нашите технички способности, што ни овозможува ефективна поддршка на нашите клиенти. Кога ќе се појават проблеми и предизвици, ние сме тука да обезбедиме брза и професионална поддршка и решенија. Довербата исто така значи дека можеме да ги предизвикуваме нашите клиенти, да ги поттикнуваме, вклучувајќи ги во конструктивни разговори. Слободни сме да им предложиме дека е време за промена на работните процеси и решенија и да обезбедиме поддршка во целиот тој процес на трансформација.

На градењето доверба треба постојано да се работи. Ние довербата ја градиме и кон нашите вработени. Нашите вредности го одразуваат тоа: храбри умови, срца и храбри идеи. Им даваме флексибилност на нашите вработени, сакаме да бидат вклучени во создавањето на нашата култура, и затоа довербата за нас има огромно значење. Кога му верувате на некого, исто така му давате многу слобода.“

Процесот на интеграција на компаниите кон брендот Киншифт треба да заврши до крајот на 2024 година. Во тој процес предничат бизнис целите, успешниот раст и развој на компанијата преку кои, како што велат ќе можат да привлекуваат луѓе кои мислат како нив. Приказната за Qinshift служи како доказ за моќта на автентичноста, комуникацијата и соработката во светот на брендирањето и организациската трансформација.

економија3 часа ago

Конференцијата на ПроКредит Банка и ЕБОР „Круг на нови можности“ за поддршка на младите претприемачи и жените во бизнисот

македонија1 ден ago

Живко Мукаетов прогласен за премиум партнер на манифестацијата „Оскар на хуманоста“ на Црвен крст

економија2 дена ago

Утре се одржува конференција за млади претприемачи и жени во претприемништвото во организација на ПроКредит Банка и ЕБОР

економија6 дена ago

Преку примери претставени еколошките и одржливите стандарди на комплексот „Гранд Скопје“ на Конференцијата за комерцијални недвижности

македонија6 дена ago

Цените на становите допрва уште ќе растат, побарувачката не стивнува, а трошоците се зголемени: заклучоци од втората Конференција за комерцијални недвижности во Скопје

економија6 дена ago

Со АмЧам на тема: Предизвици во спроведувањето на заштита на правата на интелектуална сопственост

македонија1 недела ago

30 години дански конзулат и орден Витез од прва класа на Редот на данското знаме за Живко Мукаетов

македонија1 недела ago

Почна втората Конференција за комерцијални недвижности во Скопје

македонија1 недела ago

Новото електрично возило на Грин Машинс на Брако претставено во Минхен

економија1 недела ago

Гранд Скопјe PRIME SPONSOR на овогодишната Конференција за недвижности

македонија1 недела ago

Како „дише“ пазарот за широка потрошувачка во Македонија

регион1 недела ago

Бејби Лазања ќе донесе едно чудо Скандинавци во Хрватска годинава

македонија1 недела ago

Зелена иднина за секое дете

регион1 недела ago

Италијанската мафија се реформира: рекетот и убиствата не се повеќе во мода, сега е поисплатлив финансискиот криминал

македонија1 недела ago

Новото електрично возило на Грин Машинс на Брако претставено во Минхен

економија1 недела ago

Македонците лани потрошиле 200 милиони евра за онлајн купување од странски е-трговци: најмногу пари потрошиле кај Wizzair и Booking, а најчесто купувале од Amazon и AliExpress

економија6 дена ago

Со АмЧам на тема: Предизвици во спроведувањето на заштита на правата на интелектуална сопственост

македонија6 дена ago

Цените на становите допрва уште ќе растат, побарувачката не стивнува, а трошоците се зголемени: заклучоци од втората Конференција за комерцијални недвижности во Скопје

македонија1 недела ago

30 години дански конзулат и орден Витез од прва класа на Редот на данското знаме за Живко Мукаетов

свет1 недела ago

Бајден ги крена царините на кинеските електрични возила на 100%