Connect with us

свет

Кина стана најголем извозник на возила, престигнувајќи ја Јапонија

Промени на глобалниот пазар

објавено

на

Кинескиот извоз е поттикнат од побарувачката за електрични автомобили и продажбата во Русија. Потсетуваме дека минатата година Кина ја престигна Германија и со тоа стана втор најголем извозник на автомобили во светот. Според кинеската Генерална царинска управа, Кина извезла 3,2 милиони возила во 2022 година, во споредба со Германија која извезла 2,6 милиони возила.

Кина стана најголемиот светски извозник на автомобили откако ја престигна Јапонија во првиот квартал од оваа година. Официјалните податоци објавени деновивер покажаа дека Кина извезла 1,07 милиони возила во периодот, што е за 58 отсто повеќе од првиот квартал од 2022 година. Истовремено, Јапонија извезла 954.185 возила, што е за шест отсто повеќе од претходната година.

Кинескиот извоз е поттикнат од побарувачката за електрични автомобили и продажбата во Русија. Потсетуваме дека минатата година Кина ја престигна Германија и со тоа стана втор најголем извозник на автомобили во светот. Според кинеската Генерална царинска управа, Кина извезла 3,2 милиони возила во 2022 година, во споредба со Германија која извезла 2,6 милиони возила, објави Би-Би-Си.

Оддалечувањето од фосилните горива придонесе за подемот на кинеската моторна индустрија. Извозот на нови енергетски возила (NEV), вклучително и електричните автомобили, се зголеми за повеќе од 90 отсто во првиот квартал во споредба со претходната година.

Филијалата на Tesla во Кина, SAIC (сопственик на брендовите MG и BYD), поддржана од искусниот американски инвеститор Ворен Бафет, е меѓу најголемите кинески извозници на NEV. Производителот на електрични автомобили на Илон Маск има голем производствен капацитет во Шангај кој извезува во региони вклучувајќи ги Јапонија и Европа.

Санкциите кон Русија добивка за Кина

Минатата година, кинеските производители на автомобили, вклучувајќи ги Geely, Chery и Great Wall, забележаа скок на нивниот пазарен удел во Русија, откако ривалите, вклучувајќи ги Volkswagen и Toyota, ја напуштија земјата по инвазијата на Украина.

„Гигафабриката“ на Тесла моментално е способна да произведува 1,25 милиони возила годишно, а компанијата планира дополнително да го зголеми капацитетот. Минатиот месец започна со производство на спортски теренски возила Model Y за извоз во Канада.

Кина, исто така, забележа зголемување на извозот во Русија од почетокот на војната во Украина, бидејќи западните земји воведоа трговски санкции кон Москва. Минатата година, кинеските производители на автомобили, вклучувајќи ги Geely, Chery и Great Wall, забележаа скок на нивниот пазарен удел во Русија, откако ривалите, вклучувајќи ги Volkswagen и Toyota, ја напуштија земјата по инвазијата на Украина.

Препознавајќи го потенцијалот на електричните возила пред 15 години, Кина инвестираше огромни ресурси во изградбата на конкурентен екосистем за електрични возила. Како резултат на тоа, Кина е водечка во глобалниот пејзаж на електрични возила, продавајќи двојно повеќе електрични модели во 2022 година од Европа и САД заедно.

Европските производители со потенцијален загубен профит од 7 милијарди евра

Препознавајќи го потенцијалот на електричните возила пред 15 години, Кина инвестираше огромни ресурси во изградбата на конкурентен екосистем за електрични возила. Како резултат на тоа, Кина е водечка во глобалниот пејзаж на електрични возила, продавајќи двојно повеќе електрични модели во 2022 година од Европа и САД заедно. BYD е брендот што продава најмногу електрични возила во светот, надминувајќи ја американската Tesla.

Кина, исто така, има конкурентна предност во речиси сите аспекти на синџирот на вредност на ЕВ, бидејќи тие учествуваат со повеќе од 80 отсто од продажбата на ЕВ на домашниот кинески пазар.

Поради големиот залет на кинеските електрични автомобили, европските производители би можеле колективно да загубат повеќе од седум милијарди евра годишен нето профит до 2030 година.

 Доколку кинеските производители ги зголемат уделите на домашниот пазар на 75 отсто до 2030 година, вкупната продажба на европските производители на автомобили во Кина би паднала за дополнителни 39 отсто, при што локалното производство ќе падне за 4,4 милиони единици на 2,7 милиони до 2030 година – пишува во извештајот на осигурителната компанија Alianz со наслов „Кинескиот предизвик за европската автомобилска индустрија“.

економија7 часа ago

Уште една одлична година за Алкалоид: раст на продажбите, извозот и добивката

банки2 дена ago

Супер камати за супер брзите бизнис кредити од УНИБанка!

свет2 дена ago

Време е за купување на NUCOR!

свет1 недела ago

Време ли е за продавање на акциите од Apple?

банки1 недела ago

Потрошувачки кредит на УНИБанка АД Скопје со одлична понуда за рефинансирање и бонус од 1.000 денари при онлајн аплицирање

македонија1 недела ago

„Алкалоид“ АД Скопје со историско достигнување во третманот на рефлуксен езофагитис и ГЕРБ – патентиран првиот Омепразол во течна форма во светот

технологии / компании2 недели ago

Кои се главните предности на генеративната вештачка интелигенција

менаџмент / маркетинг2 недели ago

Кој ќе господари со бизнисот во ниската земјина орбита: Една вселенска станица ќе се пензионира, многу нови ќе се појават

регион2 недели ago

Доаѓаат супер-богати купци на недвижнини од цел свет, сплитска агенција ќе им биде ексклузивен партнер

интервју2 недели ago

Фабрис Перушко: Кога се нафатив да го водам стечајот на Агрокор многумина ми изразуваа сочувство