Connect with us

lifestyle

Мухтар Кент: Брендот значи ветување. Добар бренд значи исполнето ветување

Мухтар Кент, поранешен шеф на Coca – Cola Company

објавено

на

Роден во Њујорк пред 68 години во семејството на турски дипломат, Мухтар Кент најголемиот дел од својата кариера го има поминато во светскиот гигант за производство на пијалаци, Coca – Cola. Од 2009 година до мај 2017 Кент беше главен извршен директор на корпорацијата, со што стана еден од најплатените менаџери во светот, со преку 25 милиони долари годишна плата. 

Без инвестиции нема раст, а без раст нема вработеност. 

На потрошувачите не им е повеќе битно само производот да е добар, тие сакаат да купуваат од компании што се раководат според нивните сопствени вредности. 

Брендот значи ветување. Добар бренд значи исполнето ветување. 

Најдобрите идеи се надвор од нашата компанија. 

Во време на економска криза, потрошувачите се приклонуваат кон брендови кои што ги саакат и им веруваат. 

Coca – Cola единствен бизнис во светот за кого што ко ќе кажеш дека работиш за оваа компанија, кај и да си, никој нема да те праша, “а што е тоа?“

Нема утре без денес. 

Ако постои избор помеѓу вода од чешма и пакувана вода, потрошувачот може да го направи тој избор. Во голем дел од светот, тој избор не постои.

Continue Reading
економија7 дена ago

Нема да треба да се оди до Врање, Лидл ќе отвори маркети во Македонија

економија6 дена ago

Алексова, ТУК: Неповратна финансиска помош за спас на туризмот и угостителството

економија5 дена ago

Помала премија за речиси 5% или 8,5 милиони евра во 2020

банки6 дена ago

Fitch Rating повторно го потврди кредитниот рејтинг на ПроКредит Банка на “БББ-“

македонија5 дена ago

Опасниот вирус на лагите е сојузник на Ковид – 19

менаџмент / маркетинг5 дена ago

Управување со ликвидноста и cash gap

економија5 дена ago

Властите задоволни од ефектот на антикризните мерки, бизнисот бара уште

технологии / компании1 ден ago

ПроКредит Банка прва банка во земјата со 70% електричен возен парк

македонија5 дена ago

Амбициозен инвестициски план: ќе бидат вложени преку 105 милиони евра во нови маркети и други содржини

свет5 дена ago

Како еден град станува паметен?