Connect with us

македонија

Нова книга на Бранко Азески: „Што ни се случува?“

објавено

на

„Сѐ на сѐ, книгата потврдува дека државата во овие две години му помогна на бизнисот. Сега е време кога треба да си помогнеме сите заедно, а на крајот ќе дојде време кога бизнисот ќе ѝ помогне на државата.“, вели претседателот на Стопанската комора на Северна Македонија, Бранко Азески.

Деновиве во Стопанската комора на Северна Македонија претседателот Бранко Азески потпишуваше посвети на својата најнова книга „Што ни се случува?“, која излезе од печат деновиве. Граѓаните имаа можност да добијат бесплатен примерок во кој се изнесени јавните настапи (интервјуа, колумни, говори) и ставови на органите и на телата на Комората за клучните прашања од економскиот живот на државата.

Насловот на книгата е извлечен од колумната на господинот Азески објавена на 27.3.2020 година во неделниот магазин „Фокус“, во која тој на прецизен начин ги предвиде збиднувањата и последиците од пандемијата врз економскиот живот. Во таа колумна, анализирано од денешен аспект, се потврдува дека неизвесноста и натаму продолжува, дека државата не може до недоглед да финансира и дека ќе мора да се преземе нешто друго, но и дека во овој двегодишен период Комората беше на висина на задачата, особено со поддршката за отворање на закочените коридори за снабдување, но и со функционирањето на Кризниот штаб, со секојдневните конференции, со помошта околу вакцинирањето, со предлозите за донесување на владините економски пакет-мерки итн.

Сѐ на сѐ, книгата потврдува дека државата во овие две години му помогна на бизнисот. Сега е време кога треба да си помогнеме сите заедно, а на крајот ќе дојде време кога бизнисот ќе ѝ помогне на државата.

економија2 дена ago

ИТ компанијата Proxiad SEE отвори нова канцеларија во Скопје

свет2 дена ago

Франција и Шпанија се најпосетените светски дестинации

македонија2 дена ago

Создадовме автентично винско туристичко доживување во радовишкиот крај!

менаџмент / маркетинг2 дена ago

Теорија, пракса и понекое пророштво

свет2 дена ago

Технолошките гиганти отпуштаат преку 50 илјади вработени

македонија2 дена ago

5 причини зошто становите во градба се одлична инвестиција

регион2 дена ago

Во Хрватска пристигнуваат три светски хотелски брендови во исто време

технологии / компании2 дена ago

Амазон е највреден бренд на планетава, Дојче Телеком прв во  Европа

менаџмент / маркетинг2 дена ago

Покажување емпатија, демонстрирање вредност, уникатна презентација

економија2 дена ago

Од специјалниот прилог „Брендови“: Како пандемијата и кризата ги променија бренд стратегиите?

македонија1 недела ago

Истражување: Македонија е лидер во регионот во пушење најевтини цигари

свет1 недела ago

Дојче Телеком е највредниот бренд во Eвропа

македонија6 дена ago

Европски квиз на пари по петти пат за македонските ученици

македонија5 дена ago

Во првите 9 месеци од 2022, со македонски картички кон македонски е-трговци се реализирале 17.3 милијарди денари, со раст од 20%

економија5 дена ago

Започна со работа реконструираната течна фарбара во БРАКО во Велес – инвестиција од 150 илјади евра

македонија2 дена ago

Создадовме автентично винско туристичко доживување во радовишкиот крај!

интервју2 дена ago

Славица Кутиров: Со примена на новите сервиси и напредни технологии, дигиталната Царина станува реалност

свет2 дена ago

Технолошките гиганти отпуштаат преку 50 илјади вработени

технологии / компании2 дена ago

Амазон е највреден бренд на планетава, Дојче Телеком прв во  Европа

економија2 дена ago

Давос 2023: Како елитниот собир стана магнет за теоретичарите на заговор?