Connect with us

македонија

Пет главни теми во фокусот на 4. Годишна конференција за е-трговија

објавено

на

„Висококвалитетната програма е клучна за успешна конференција, вложивме многу напор за создавање одлична програма која ќе биде презентирана од 28 искусни говорници кои доаѓаат од десет земји. Секоја година внимателно ја одбираме темата на конференцијата во зависност од развојот на е-трговијата и потребите на индустријата.“, вели Нина Ангеловска, претседател на АЕТМ, којашто е организатор на конференцијата.

Уште само две недели нѐ делат од најголемата конференција за е-трговија во Македонија, која повторно на едно место ќе обедини повеќе од 28 домашни и странски експерти од областа на е-трговијата, дигитализацијата и дигиталниот маркетинг.

Во фокусот на конференцијата годинава се теми кои се внимателно избрани за да одговорат на потребите на индустријата. Конференцијата ќе биде одлично место за да се научи и дознае повеќе за дигитализацијата и дигиталната нација, безбедните и иновативни е-плаќања, влијанието на COVID-19 врз е-трговијата, но исто така  новите трендови во дигиталниот маркетинг, како и улогата на жените во дигиталниот свет и е-трговијата.

Овие пет главни теми ќе бидат претставени во тринаесет презентации, еден неформален разговор и три панел сесии.

– „Висококвалитетната програма е клучна за успешна конференција, вложивме многу напор за создавање одлична програма која ќе биде презентирана од 28 искусни говорници кои доаѓаат од десет земји. Секоја година внимателно ја одбираме темата на конференцијата во зависност од развојот на е-трговијата и потребите на индустријата. Темата оваа година го е “E-commerce: Ready, Set, Grow!”. COVID-19 условите и зголемената побарувачка за е-трговија направи компаниите да се адаптираат на новите услови со цел да го одржат нивниот бизнис. Денес компаниите се поподготвени (READY) и поставени (SET) за раст на нивниот бизнис (GROW) со побрзо темпо.“ – вели д-р Нина Ангеловска, престседaтел на Асоцијацијата за е-трговија која е организатор на конференцијата .

Конференцијата ќе започне со дигитализација и приказната наречена „Сакаме дигитална нација“ бидејќи тоа е предуслов за развој на е-трговијата, како составен дел на дигиталната економија. Потоа ќе се зборува за „COVID-19 поттикот на е-трговијата“ во С. Македонија, но и во Европа и публиката ќе има можност да слушне примери за влијанието и стратегиите преземени од два големи бренда. Следно, конференцијата ќе се осврне на „Безбедните и иновативни електронски плаќања“ и ќе се зборува за „триаголникот“ на доверба, технологија и регулатива, како и за новите трендови и иновации во е-плаќањето.

За време на четвртата тема „Како и зошто поголема вклученост на жените?“, присутните ќе имаат можност да го слушнат искуството на три моќни жени кои се на водечки позиции и создаваат одлични перформанси за нивните компании.

Петтата тема, која всушност преставува половина од целата програма е посветена на “Дигитален маркетинг и новите трендови”, на која преку шест презентации еминентните експерти ќе ги споделат со присутните своите сознанија, совети и трикови од оваа област, но и искуствата од водечките регионални пазари за тоа што функционира, а што не кога станува збор за маркетинг алатки и тактики.

Традиционално, конференцијата ќе заврши со гејмификација, квиз натпревар со вредни награди за победниците, проследено со коктел забава спонзорирана од златните спонзори.

Сето ова ќе биде презентирано од еминентни светски експерти кои специјално за конференцијата доаѓаат во Скопје, меѓу кои Константин Костадинов – Раководител на продажба за Централна и Југоисточна Европа во Вибер (Rakuten Viber), Срѓан Прокиќ, Раководител за е-трговија во AirSerbiа,  Анна Горка, Spotify партнер директор во Httpool и многу други говорници.

Од домашните говорници, своето искуство на конференцијата ќе го пренесат Нина Ангеловска – Претседател @ Асоцијација за е-трговија на Македонија, Коста Петров – Директор на Фонд за иновации и технолошки развој, Филомена Пљаковска Аспровска, Главен директор и Претседател на управниот одбор во КаСис АД Скопје, Амбасадор за. С.Македонија во European Women Payments Network (EWPN), Борче Ѓорѓески, Раководител на Контакт центар за клиенти во А1 Македонија, Милкица Геринска, Менаџер за е-трговија во Пивара Скопје АД, Војдан Карапетковски, Извршен Директор во КАРА 5 и други.

Конференцијата годинава ќе се одржи во хибриден формат, односно учесниците ќе имаат можност да одберат дали преферираат учество на конференцијата со физичко присуство, со следење на сите актуелни протоколи против ширење на пандемијата, или пак да ја следат конференцијата преку интернет, од удобноста на својот дом или на работно место.

Билетите ќе бидат достапни во продажба уште една недела или до исполнување на предвидените места согласно Ковид протоколите за физичко присуство. Во соработка со Mastercard како генерален партнер на АЕТМ кој ја дели визијата за креирање на подобра клима за е-трговија овозможена е специјална цена од 99 евра на билетот за физичко присуство за 10 е-трговци со користење на купон кодот mastercard4eshops при купување на карта на официјалната веб страница на конференцијата: https://ecommerceconference.mk/ , каде што се достапни повеќе информации за картите и останати детали поврзани со конференцијата.

свет11 часа ago

Русија касни со плаќање на долгот кон странство. Министерот за финансии: тоа е фарса

економија3 дена ago

Развојната банка воведе нова кредитна линија за енергетска ефикасност и обновливи извори на енергија

менаџмент / маркетинг4 дена ago

Дали сте саботирани од сопствената цел за остварување поголема продажба?

менаџмент / маркетинг4 дена ago

Рекоа за…продуктивноста

менаџмент / маркетинг4 дена ago

Зошто предолгото работење од дома може да е штетно за вашата кариера?

менаџмент / маркетинг4 дена ago

ДЕЛЕГИРАЊЕ – КАКО ДА СЕ РЕШИТЕ ОД СТРАВОТ НА ГУБЕЊЕ МОЌ И КОНТРОЛА?

технологии / компании4 дена ago

Инженер на Google откри дека компанијата поседува вештачка интелигенција што станала свесна, па го пратија дома

свет4 дена ago

Ако пукне балонот со недвижности во Кина, ќе се оствари кошмарот на сите економисти

македонија4 дена ago

Виталиа е единствениот производител  со оцена А на престижниот BRC сертификат за квалитет

start up4 дена ago

Запознајте ги „ангел – инвеститорите“ што ги поддржаа наградените стартапи

македонија4 дена ago

За македонските граѓани најсигурна инвестиција е во станови, нивната цена пораснала за 20% за 3 години и нема да се намалува

start up5 дена ago

Македонскиот стартап Qpick започнува интернационална експанзија!

интервју4 дена ago

Роза Балфур: Условот за добрососедство мора да важи и за членки  – не може со вето да решаваат билатерални проблеми

менаџмент / маркетинг4 дена ago

Дали сте саботирани од сопствената цел за остварување поголема продажба?

македонија4 дена ago

Ковачевски во Брисел го отрфли францускиот предлог

свет4 дена ago

Ако пукне балонот со недвижности во Кина, ќе се оствари кошмарот на сите економисти

економија4 дена ago

Од висока инфлација и економска стагнација добиваме стагфлација

економија4 дена ago

Акциските фондови со пораст од 57% и покрај хаосот на светските берзи

економија3 дена ago

Развојната банка воведе нова кредитна линија за енергетска ефикасност и обновливи извори на енергија

менаџмент / маркетинг4 дена ago

Зошто предолгото работење од дома може да е штетно за вашата кариера?