економија
Почна 5. Конференција за е-трговија: Како да го забрзаме растот на онлајн купувањето?

Темите што ќе ги покрие годинава Конференцијата се преточени во четири главни насоки: можностите кои ги нуди е-трговијата во регионот; промени на навиките кај купувачите предизвикани од е-трговијата; податоци, маркетинг и технологија: воздухот на е-трговијата; и како до: патоказ до успех – како изгледа успехот.
„Имаме многу работа како на страната на побарувачката (населението), така и на страна на понудата (македонските компании) која треба да се унапредува. „Предизвикот кој останува е да се задржи и зголеми растот на е-трговијата остварен со пандемијата со цел да се забрза трансформацијата кон дигитално и смарт општество, да се искористат предностите на дигиталната економија и е-трговијата како интегрален дел од истата. “, истакна претседателката на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија (АЕТМ), д-р Нина Ангеловска на отворањето на петтата по ред Конференција за е-трговија која штотуку почна во Скопје.
Ангеловска додаде дека АЕТМ продолжува и понатаму посветено и со многу ентузијазам, заедно со сите засегнати страни, да работи на забрзување на трансформацијата, дигитализацијата и е-трговијата во нашата земја и креирање на подобра иднина.

Темите што ќе ги покрие годинава Конференцијата се преточени во четири главни насоки: можностите кои ги нуди е-трговијата во регионот; промени на навиките кај купувачите предизвикани од е-трговијата; податоци, маркетинг и технологија: воздухот на е-трговијата; и како до: патоказ до успех – како изгледа успехот.
Презентациите, панел дискусиите и неформалните разговори ќе бидат испорачани од меѓународни и домашни експерти и говорници со докажано искуство во областа на е-трговијата, дигитален маркетинг, дигитализација и многу други области од екосистемот за е-трговија.
Директно од технолошкиот гигант Гугл („Google“), на конференцијата ќе говори менаџерот за развој на бизнисот, Амин Сиала, а своето искуство пред присутните ќе го претстави и Никола Механџиќ од Пејонир („Payoneer”) кој работи како раководител за Србија и централна и источна Европа.
Листата на еминентни говорници на конференцијата е збогатена и со претставник од еден од гигантите во социјалните медиуми, Петар Јевтиќ, кој како регионален партнер за клиенти во поранешниот Фејсбук, а сегашен Мета („Meta“) oд Httpool на публиката ќе и ги разбие митовите кога станува збор за рекламирање на Мета платформите (Инстаграм, Фејсбук), главно од перформанс маркетинг гледна точка.
Освен ова, во сеопфатната програма на конференцијата официјално ќе се споделат податоци од годишниот преглед на анализата за е-трговија за 2022 година, ќе се зборува и за можностите кои ги нуди е-трговијата во регионот, за правилно користење на дигиталниот маркетинг, нови технологии и автоматизација на процеси, за промените на навиките кај купувачите предизвикани од е-трговијата, а ќе бидат споделени и искуства од бизнисите од успешните е-трговци во регионот – Alma Raz од Босна и Херцеговина, Militaryshop и Ananas од Србија, FitKit и Paket.мк од С.Македонија и многу други.