Connect with us

економија

Прв извоз на „Витаминка“ во Јапонија

Пробив на далечни пазари и среде корона – кризата

објавено

на

Јапонските потрошувачи за почеток ќе се насладуваат со карамел бисквитот произведен во прилепската фабрика за прехранбени производи. Витаминка извезува во преку 30 земји во моментов. 

Фабриката за прехранбени производи „Витаминка“ од Прилеп го реализираше првиот директен извоз во Јапонија, јавија од компанијата. Пласманот на производите на „Витаминка“ на јапонскиот пазар следи по детално направено истражување на локалните пазарни специфики, присутната конкуренцијата и прехранбените навики и многубројните остварени средби со партнери од Јапонија ширум саемите во светот, реализирани пред корона кризата.

Моментално „Витаминка“ има континуиран извоз во повеќе од 30 земји, а со вклучување на јапонски пазар, кој е исклучително софистициран и пребирлив, реализацијата на странските пазари го продолжува трендот на зголемување и кон најдалечните дестинации.

 „Извезуваме во многу земји, со различни културни и прехранбени навики и различна структура на малопродажната индустрија од аспект на концентрација и формати, но извозот во Јапонија е посебно значаен затоа што овој пазар се издвојува со својот обем, високите квалитативни стандарди и многу различни и специфични нутритивни навики до кои успеавме да ги доближиме нашите производи“, вели Љупчо Велески, директор на Сектор извоз во „Витаминка“.

Тој додава дека продорот што го направиле во „земјата на изгрејсонцето“ е резултат, пред се’ на квалитетот на нивните  производи, како и извозната стратегија што ја развиваат континуирано и што дава позитивни резултати.
Компанијата го испорача првиот контејнер на „Карамел бисквит“, со нивен  оригинален бренд, но со адаптации на јапонските стандарди.

„Во фаза сме на подготовка и на нови артикли за тој пазар. Задоволството од довербата што ни ја даваат партнерите од таква далечна дестинација во вакви кризни времиња е непроценлива сатисфакција за Витаминка”, вели Велески.

Извозот на Витаминка во Јапонија е поздравен и од Амбасадата на Јапонија во Македонија, со желби за долгорочна соработка и наклонетост на тамошните потрошувачи.

„Витаминка“, инаку, во првите шест месеци од годинава има зголемени приходи од продажба на своите производи за 6%, и тие изнесуваат речиси 1,2 милијарди денари, или 19,4 милиони евра. Резултатот е до толку позначаен, што е остварен во период на разорните ефекти од пандемијата на коронавирусот, кога неколку месеци беа отежнати условите за продажба, транспорт и дистрибуција на прехранбените производи. Од вкупното производство, „Витаминка“ 36% извезува во моментов, и во однос на приходите од пласманот на странски пазари во истиот период лани, не е забележана промена, додека на домашниот пазар продажбата е зголемена за 10%.

Click to comment

Leave a Reply

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

start up1 час ago

Македонски средношколци креираа решенија за зелена технологија – Стартап Македонија домаќин на натпреварот

македонија17 часа ago

Кирил Лазаров: Македонија и Бугарија  имаат сериозен проблем, а тоа е корупцијата и само таа не смее да не’ обединува

економија21 час ago

Diners Club Македонија добива ексклузивни франшизни права за 4 нови пазари

банки23 часа ago

3,5% каматна стапка – повеќе за Вас со депозитите од УНИБанка

свет1 ден ago

Спречен обид за државен удар во Германија, уапсени 25 десничарски ектремисти

економија1 ден ago

Што научивме од овогодишната конференција за е-трговија?

lifestyle2 дена ago

Кога времето го мери Omega, стрелките неизбежно креираат безвременска поезија

интервју2 дена ago

“Неопасен отпад што може безбедно да се преработи како суровина може да се увезува”, вели Анастас Маженковски од Царинската управа

економија2 дена ago

Алкалоид пушти во употреба нова инвестиција од 720 илјади евра

регион3 дена ago

Во Македонија во училишта, во Хрватска во судови и шопинг молови: бран од дојави за поставени бомби ја потресува јавноста

регион7 дена ago

Тендерски повик за EU4Green

свет1 недела ago

Скапо ви е месото? Јадете штурци. Ланец супермаркети во В. Британија би понудил инсекти како евтин оброк

македонија1 недела ago

In Memoriam: Почина неврохирургот д-р Јовица Угриновски

македонија1 недела ago

Вработените на dm дрогерие маркт, волонтери и институционални партнери пошумија 10 хектари земја

македонија1 недела ago

Фондацијата „Трајче Мукаетов“ додели 40 нови стипендии за учебната 2022/2023

економија6 дена ago

Владата најави привремен данок на екстра профит за фирмите

економија7 дена ago

Ковачевски: Нема да се воведе прогресивно оданочување

економија3 дена ago

Рекордни 193 милиони евра за земјоделството во 2023

економија1 недела ago

НЛБ го враќа лизингот во понудата, Lease&Go доаѓа на македонскиот пазар

регион6 дена ago

Хрватска ИТ компанија е меѓу трите најдобри во Европа што излегле на берза лани