Connect with us

економија

Ревидирани извештаи: Групацијата Триглав на македонскиот пазар со вкупна премија од 25 милиони евра лани, повисока за 18%

објавено

на

Триглав Осигурување во 2021-ва година ја потврди водечката позиција на пазарот на неживотни осигурувања. Бруто полисираната премија на компанијата изнесуваше 21,6 милиони евра, што е за 8% повеќе, споредено со претходната година.

Групацијата Триглав на македонскиот осигурителен пазар во 2021-ва година работеше успешно, и покрај непредвидливите социо-економски услови, поради продолженото влијание на пандемијата, велат од групацијата.
„Компаниите на Групацијата Триглав работеа во согласност со зацртаните стратешки насоки и ефикасно управуваа со своите активности со цел да обезбедат позитивно искуство за своите клиенти и соработници.“
Групацијата, во 2021-ва година на македонскиот пазар обезбеди вкупна бруто полисирана премија од 24,9 милиони евра и оствари раст од 18,3% во споредба со претходната година (што е 2,8 процентни поени повеќе од растот на македонскиот пазар).

Триглав Осигурување во 2021-ва година ја потврди водечката позиција на пазарот на неживотни осигурувања. Бруто полисираната премија на компанијата изнесуваше 21,6 милиони евра, што е за 8% повеќе, споредено со претходната година. „Во изминатата година воведовме центар за грижа за клиенти и развивавме иновативни производи, во согласност со потребите на пазарот. Вложуваме во квалитет на корисничкото искуство и градиме однос на доверба со нашите клиенти. Истражувањата покажуваат дека Триглав Осигурување континуирано е прв избор на осигурување на нашиот пазар и за нас тоа е вистински поттик. Градиме стратешки партнерства со реномирани компании, со цел на клиентите да им обезбедиме поквалитетна и подостапна услуга, а сето тоа го поддржуваме со дигитална трансформација, како една од најважните стратешки насоки за развој, изјави во оваа прилика главниот извршен директор на Триглав Осигурување, Ѓорѓе Војновиќ.

Триглав Осигурување Живот во 2021-ва година, постигна одлични резултати, остварувајќи премија од 3,2 милиони евра, апсолутен раст од над 2 милиони евра и најголем раст во доменот на животното осигурување од 216% во споредба со претходната година. Компанијата тројно го зголеми уделот на пазарот на животно осигурување на 9,96%. „Брендот и традицијата на групацијата, како и одличната работа на целиот тим, се важни основи за доброто работење, а успешната реализација на поставената стратегија влијаеше на динамичниот раст на осигурителната премија и силното јакнење на пазарниот удел. Остваривме соработка со неколку големи банки, ја збогативме палетата на производи и развивме квалитетна и атрактивна понуда. Имаме амбициозен план за континуиран раст и развој на профитабилноста на компанијата, а грижата за клиентите останува главен фокус“, изјави извршната директорка на Триглав Осигурување Живот, Вилма Учета Дузлевска.

Во изминатата година, Триглав пензиско друштво продолжи да ја зајакнува и проширува својата позиција на пазарот на капитално финансираното пензиско осигурување во земјата. Нето вредноста на средства под управување во фондовите на крајот од 2021-ва година порасна за 168%. „На крајот од 2021-ва година се потпиша договор за стратешка соработка со Стопанска Банка АД, во насока за подобра достапност и квалитет на услугите во процесите на маркетиншко претставување на друштвото. Компанијата продолжува активно да работи на промоција и едукација на јавноста, градејќи стабилно портфолио за сигурна финансиска иднина на своите сегашни и идни членови”, изјави претседателот на Управата на Триглав пензиско друштво Тихомир Петрески.

Надзорниот одбор на Заваровалница Триглав, на седницата одржана на 30.03.2022 во Љубљана, го потврди ревидираниот годишен извештај на Групација Триглав и на матичното друштво за 2021-ва година. Групацијата, во однос на претходната година, оствари раст на вкупните приходи од 10% (1,46 милијарди евра) и зголемена добивка пред оданочување од 46% (132,6 милиони евра). Ја задржа финансиската моќ, што се потврди со адекватноста на капиталот, која што на крајот од 2021-ва година, со вредност од 219 проценти, беше во зацртаниот опсег. Воедно, во 2021-ва година повторно ја доби високата оценка “A” од реномираните агенции за кредитен рејтинг. Управата и Надзорниот одбор на Заваровалница Триглав на годинешното собрание на акционери ќе предложат исплата на дивиденда во износ од 3,70 евра бруто по акција, или во вкупен износ 84,1 милиони евра, што претставува 74 проценти од нето добивката на Групацијата Триглав во 2021-ва година  и дивиденден принос од 9 проценти.

Претседателот на Управата на Заваровалница Триглав, Андреј Слапар, појасни: „Управниот одбор и Надзорниот одбор на компанијата, годинешниот предлог за дивиденда го формулираа врз основа на политиката на дивиденди, земајќи предвид неколку аспекти и околности од изминатите години. Висината на предложената дивиденда воглавно е последица на единственоста или исклучителноста на одредени сегменти во работењето на Групацијата во изминатите две години, земајќи ги предвид усогласеноста со целната адекватност на капиталот, проценката на моменталните и очекуваните услови на работење и способноста за остварување на стратешките цели на Групацијата Триглав во иднина. Нашата политика за дивиденди е осмислена на начин да биде атрактивна за акционерите и одржлива за раст и развој на Групацијата Триглав. Следствено на тоа, во 2023-та година ја задржуваме појдовната точка за предлог на дивиденда од 50 проценти од  консолидираната нето добивка од претходната година.”

македонија22 часа ago

In Memoriam: Почина неврохирургот д-р Јовица Угриновски

свет23 часа ago

Скапо ви е месото? Јадете штурци. Ланец супермаркети во В. Британија би понудил инсекти како евтин оброк

економија2 дена ago

Здружување на силите: А1 Македонија и Триглав нудат осигурување на домот со А1 Combo

македонија2 дена ago

Вработените на dm дрогерие маркт, волонтери и институционални партнери пошумија 10 хектари земја

економија2 дена ago

Истражување: кои се најпознати прехранбени брендови на македонскиот пазар?

македонија2 дена ago

Отец Оливер Петровски – Маж на годината за 2022 во избор на социјалните медиуми

банки2 дена ago

Од први јануари македонските банки добиваат конкуренција: и други компании ќе нудат платежни услуги

македонија5 дена ago

Можност што не се пропушта: Станови во „Гранд Ривер“ преку супер поволни кредити

интервју5 дена ago

Питер Адамс: Бизнис ангелите треба да ги создадете, не може само да ги откриете

македонија5 дена ago

10 години dm: Останавме пример на одговорно и успешно работење со двоцифрен развој на прометот.

македонија5 дена ago

Можност што не се пропушта: Станови во „Гранд Ривер“ преку супер поволни кредити

економија5 дена ago

Расте животното осигурување, но само 18% од полисите се со штедна компонента

македонија5 дена ago

10 години dm: Останавме пример на одговорно и успешно работење со двоцифрен развој на прометот.

интервју5 дена ago

Зоран Лазoроски, ДБ Шенкер: Повеќе од две децении сме во служба на македонската економија

економија5 дена ago

Како да се забрза онлајн купувањето за да се доближиме до земјите од ЕУ?

интервју5 дена ago

Питер Адамс: Бизнис ангелите треба да ги создадете, не може само да ги откриете

економија5 дена ago

Основната каматна стапка највисока од 2010 наваму, периодот на евтини кредити завршува

интервју5 дена ago

Милан Дамчевски: ПроКредит Банка е докажан партнер на бизнисот кој активно ги поддржува компаниите и во овие турбулентни времиња

македонија7 дена ago

Black Friday понуда од ЕДС АД: Шест месеци попуст на трошокот за потрошена електрична енергија

интервју5 дена ago

Снежана Поповска: Сè уште не сме излезени од опасната зона, но на повидок се многу можности