менаџмент / маркетинг Рекоа за… успехот, неуспехот и грешките Рекоа за… објавено на 20 ноември, 2020 автор: Редакција Капитал Грешките и неуспехот се значајни механизми за учење, особено во бизнисот. Многумина успешни претприемачи ќе ви кажат дека не стигнале до таму кај што се сега без да погодат неколку дупки и тумби-румби по патот. Поврзани Теми: Следен Пост “Форекастинг“ за успешно менаџирање со набавките Не Пропуштај УСПЕШНИТЕ СОВЕТУВААТ ЗА УСПЕХ Прочитај Уште... Click to comment Leave a Reply Откажи одговорВашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *Коментар * Име * Е-пошта * Веб страница Зачувај го моето име, е-маил и веб страна во овој пребарувач за следниот пат кога ќе коментирам. Последни Најчитани македонија18 часа ago „СОС Детско село“ доби 1,37 милиони денари собрани од продажбата на билети за настан организиран од РФМ економија22 часа ago Ковачевски: Работиме на тоа да нема поскапување на струјата, дури, во некои сегменти да има и поевтинување македонија2 дена ago Еко Логистик Сервис одбележа пет години работа на македонскиот пазар македонија2 дена ago “Година на нови можности“ – почна дводневната конференција во организација на Владата економија2 дена ago БРАКО ја испорача првата пратка возила во 2023 година економија5 дена ago ИТ компанијата Proxiad SEE отвори нова канцеларија во Скопје свет5 дена ago Франција и Шпанија се најпосетените светски дестинации македонија5 дена ago Создадовме автентично винско туристичко доживување во радовишкиот крај! менаџмент / маркетинг5 дена ago Теорија, пракса и понекое пророштво свет5 дена ago Технолошките гиганти отпуштаат преку 50 илјади вработени македонија1 недела ago Европски квиз на пари по петти пат за македонските ученици македонија5 дена ago Создадовме автентично винско туристичко доживување во радовишкиот крај! свет5 дена ago Технолошките гиганти отпуштаат преку 50 илјади вработени македонија1 недела ago Во првите 9 месеци од 2022, со македонски картички кон македонски е-трговци се реализирале 17.3 милијарди денари, со раст од 20% интервју5 дена ago Славица Кутиров: Со примена на новите сервиси и напредни технологии, дигиталната Царина станува реалност свет5 дена ago Франција и Шпанија се најпосетените светски дестинации менаџмент / маркетинг5 дена ago Теорија, пракса и понекое пророштво економија1 недела ago Започна со работа реконструираната течна фарбара во БРАКО во Велес – инвестиција од 150 илјади евра регион5 дена ago Во Хрватска пристигнуваат три светски хотелски брендови во исто време економија5 дена ago Од специјалниот прилог „Брендови“: Како пандемијата и кризата ги променија бренд стратегиите?