Connect with us

економија

„Тиквеш“ прогласена за компанија со најголем раст на извозот во регионот

објавено

на

„Тиквеш“ е единствената македонска компанија што ја добива оваа престижна награда во споменатата категорија.

Винарска визба „Тиквеш“ ја доби наградата за компанија со најголем раст на извозот во регионот за 2022 година, што ја доделува Коморскиот инвестициски форум на шесте земји од Западен Балкан, во соработка со Европската комисија. „Тиквеш“ е единствената македонска компанија што ја добива оваа престижна награда во споменатата категорија.

Наградата е резултат на континуираните напори и активности на „Тиквеш“ за промоција на врвните македонски вина и нивниот пласман на странските пазари, меѓу кои секако најзначајни се и пазарите во земјите од регионот на Западен Балкан, каде вината на „Тиквеш“ се традиционално присутни и одлично етаблирани. Најдобaр показател за успехот на ваквата стратегија е растот на извозот од 64%, остварен во текот на минатата година, а кој во голем дел се должи и на пласманот на вината на „Тиквеш“ на пазарите во регионот.

„Чест ни е што Tиквеш се препознава како формула за успех кој трае. Тоа е така затоа што нашата суштинска вредност не се менува, додека бизнис стратегијата успешно ја адаптираме на светот кој се менува“, изјави генералниот директор на ВВ „Тиквеш“, Радош Вукиќевиќ.

„Регионалниот пазар e територија со најголем потенцијал за одржлив раст на извозот, поради фактот што во регионот постои висока свест за брендовите на Тиквеш и препознатливост на квалитетот на нашите вина. Генерално во нашиот регион компаниите од винската индустрија се еден чекор пред компаниите од другите сектори. Веќе настапуваме заеднички на неколку саеми, промовирајќи го регионот како одлична туристичка дестинација, но уште поважно, ги промовираме нашите лозови насади, нашата традиција за производство на вино и нашите локални и автохтони сорти и нивниот квалитет”, истакна Вукиќевиќ, нагласувајќи го значењето и придобивките од регионалната соработка.

Коморскиот инвестициски форум на шесте земји од Западен Балкан (Western Balkans 6 Chamber Investment Forum) е заедничка иницијатива на стопанските и индустриските комори од Северна Македонија, Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Албанија и Косово, којшто ги застапува интересите на повеќе од 350.000 компании од регионот, во својата мисија да ја поврзе бизнис заедницата од регионот и да ја обедини во нејзините заеднички интереси.

Наградата за најуспешните компании во регионот, која е поддржана и од Европската комисија, е востановена по повод тригодишнината од почетокот на имплементацијата на Акцискиот план за создавање на заеднички регионален пазар, како и 30-годишнината од создавањето на заедничкиот пазар на ЕУ.   

Со церемонијата на доделување на наградите на најуспешните компании во регионот, беше најавен состанокот насловен „Еден регион, една економија – напредок кон единствениот пазар на ЕУ за бизнисите од Западен Балкан“, што се одржува во Скопје, во рамки на платформата за економска соработка помеѓу земјите од Западен Балкан и Европската Унија.

банки2 дена ago

Управната зграда на УНИБанка во Скопје сама ќе произведува струја од фотоволтаична централа

економија1 недела ago

Втора регионална конференција за техничка анализа, во Љубљана, на 6 и 7 јуни

економија1 недела ago

Одржано годишното Собрание на АЕТМ – Ангеловска повикува за побрзи и подобри промени

свет2 недели ago

Предлог акција за оваа недела: ProCredit Holding

банки2 недели ago

Со Mastercard од УНИБанка, ја имаш Куба на дланка!

банки2 недели ago

Комерцијална банка прогласена за „Најдобра банка за 2024 година“ од магазинот Global Financе

интервју2 недели ago

Кристина Краличин: Во брзата река наречена живот, книгата е каменот за одмор, пауза за душата или пак мостот со кој се поврзуваат сетилата

технологии / компании2 недели ago

Новоселов и тимот пронајдоа невиден потенцијал во две соединенија на елементот рениум

свет2 недели ago

Тил, Безос и Закерберг продадоа акции од своите компании вредни стотици милиони евра

регион2 недели ago

ЕУ донесе регулатива против greenwashing-от: Доста е веќе од манипулативниот зелен маркетинг на брендовите