Connect with us

свет

Фабриката на Фолксваген во Волфсбург произведува најмалку возила од 1958 досега

објавено

на

Фабриката во Волфсбург, којашто ги произведува моделите Голф, Туран, Тигуан и Сеат Тарако произвела само 300.000 автомобили досега годинава, поради недостигот на чипови и други репроматеријали.

Фолксваген групацијата (Volkswagen Group) произвела само 300.000 автомобили во својата клучна фабрика во Волфсбург, Германија, досега годинава, пишува Ројтерс повикувајќи се на добро упатен извор во проблематиката. Ова е најниската бројка на произведени возила од 1958 година наваму и далеку зад просечните количини што излегувале од производната лента пред пандемијата.

Фабриката во Волфсбург, којашто ги произведува моделите Голф, Туран, Тигуан и Сеат Тарако, произведувала во просек околу 780.000 возила годишно изминатава деценија, а компанијата во 2018 година најави дека сака да ја достигне бројката од еден милион нови возила годишно.

Но, проблеми во синџирите на набавка на делови и репроматеријали предизвикаа производството да биде нешто под 500.000 возила во 2020 година. За оваа година, очигледно дека бројките ќе бидат уште полоши, пред сe’ поради кризата во набавката на микрочипови.

Фолксваген уште претходно најави дека ќе има кусок на нови произведени возила што ќе се мери со стотици илјади поради недостигот на чипови, проблем којшто ги погоди сите производители на автомобили низ светот, а се очекува да трае и во 2022 година.

Портпаролот на компанијата минатата недела рече дека се дискутира околу конкурентноста на фабриката во Волсфбург, којашто се’ уште не произведува целосно електрични возила, додека конкуренцијата во светот во оваа област станува се’ поостра.

Шефот на групацијата Херберт Дајс рекол на состанокот на надзорниот одбор во септември, дека доцнењето во транзицијата кон електрични возила би можело да го чинат Фолксваген загуба на 30.000 работни места, или четвртина од моменталната бројка на вработени.

економија14 минути ago

ДДВ-то го наполни буџетот за четвртина повеќе од лани

македонија23 минути ago

Се менуваат алатките, не и новинарските вредности

економија24 минути ago

Просечната каматна стапка на кредити за компании се спушти до 3,55%, а за домаќинства до 5,23%

економија25 минути ago

И покрај моќните ефекти на пандемијата, побарувачката за кредити се врати

Business26 минути ago

Македонските угостители сакаат свој „биткоин“

start up27 минути ago

Топ 5 совети за успех на стартап бизниси

економија4 часа ago

Дигитализацијата бара нови вештини – неформалното образование станува сè поважно

економија14 часа ago

Развојната банка објави јавен повик за корисниците на ,,Ковид 3” кредитната линија, за дополнителен грејс период од 12 месеци

македонија19 часа ago

Панел дискусија на УАКС: ЕУ е нецелосна без Западен Балкан

македонија22 часа ago

Стручњаци од македонски „Фероинвест“ ја монтираат опремата за ХЕ „Накра“ во Грузија

коментари1 ден ago

Благојче Котески: Совршена енергетска бура или дел од „новото нормално“???!!!

економија4 часа ago

Дигитализацијата бара нови вештини – неформалното образование станува сè поважно

економија7 дена ago

Пласирани 16,9 милиони евра кон домашните компании преку Развојната банка

македонија2 дена ago

Македонските угостители сакаат своја крипто валута

технологии / компании2 дена ago

На „Стартапувај 3“ обезбедена најголема финансиска поддршка за стартапите во историјата на ФИТР

македонија7 дена ago

Телеком продолжува да ја гради 5G мрежата низ Македонија

политика4 дена ago

Ковачевски: Не сум ничиј човек, туку човек со интегритет и големо професионално искуство соодветно за позицијата претседател на СДСМ

економија4 дена ago

Пешев: Компаниите нема да издржат уште еден локдаун

економија3 дена ago

Просечната каматна стапка на кредити за компании се спушти до 3,55%, а за домаќинства до 5,23%

економија14 часа ago

Развојната банка објави јавен повик за корисниците на ,,Ковид 3” кредитната линија, за дополнителен грејс период од 12 месеци