Connect with us

lifestyle

“Шизик на Ризик“ – модна револуција поттикната од скопските улици

објавено

на

„Шизик на Ризик“ стана повеќе од обичен моден стејтмент, тоа е движење кое ја слави суштината на Скопје. Тоа е декларација за независност, која ги повикува своите следбеници да се ослободат од усогласеноста и да ја прифатат суштината на тоа што значи да се биде „шизик“.

Скопје, град познат по својата енергична култура и динамични улици, роди револуционерно модно движење, а на негово чело стои енигматичното дуо, Сташа и Бозо. Како креативни умови зад домашниот streetwear бренд наречен  „Шизик на Ризик“ тие ја редефинираа суштината на модерното, создавајќи нова сорта на модни ентузијасти познати како „шизици“ – кул деца.

Допирајќи го пулсот на скопските улици, „Шизик на Ризик“ беспрекорно ја спојува локалната носталгија со жестока современа атмосфера. Водечката продавница на брендот, сместена на улицата Васил Главинов, зрачи со опипливо чувство на младешка енергија. Овде, меѓу трендовските жаришта на „Кастом паб“ и шпанската амбасада, се наоѓа храмот на стилот, каде што ѕидовите одекнуваат приказни за скопските населби, од иконскиот Камен мост до неодоливата арома на слатките тулумби во Чаршијата.

Во основата на „Шизик на Ризик“ лежи моќната филозофија: да се поттикне храброста во срцата на луѓето што се облечени во овие креации. Брендот црпи инспирација од непоколебливиот дух на градот, охрабрувајќи ги луѓето да ја прифатат сопствената индивидуалност и да маршираат во ритамот на сопствениот ритам.

Влегувајќи внатре, посетителите ги пречекува уметничко прикажување на мапата на Скопје, украсена со уникатни скици, доказ за љубовта на брендот кон необичностите на градот. Полиците за облека можат да се пофалат со богата таписерија на дизајни, секој од нив ја раскажува својата приказна за бунт и автентичност. Од блузи со капчиња украсени со НАСА дизајни до дуксери со култната  „Бушава Азбука“, секое парче е амблем на скопската културна таписерија.

Умовите зад „Шизик на Ризик“, Сташа и Бозо, ја издигнаа уметноста на уличната облека на ново ниво. Ова дизајнерско дуо, поддржано од нивната агенција за брендирање „Зип Зап“, ја надмина обичната мода со тоа што го инкорпорира идентитетот што ја отсликува душата на Скопје.

„Шизик на Ризик“ собра многу следбеници кај младите во Скопје, кои без пардон го прифаќаат етосот на брендот да се биде бестрашен и единствен. Нивната колекција на дуксери во ограничеен беој ги  овековечува посебностите на Скопје – од Камен мост до  брендот цигари „Филтер“ и сето тоа во уметнички спој на стил и бунт.

Тие имаат и плетени капи и низа стилски ранци и чанти украсени со свежи принтови. Младешката енергија на „Шизик на Ризик“ се прошири и на новата линија на детски маици, инспирирајќи ја следната генерација на шизици.

„Шизик на Ризик“ стана повеќе од обичен моден стејтмент, тоа е движење кое ја слави суштината на Скопје. Тоа е декларација за независност, која ги повикува своите следбеници да се ослободат од усогласеноста и да ја прифатат суштината на тоа што значи да се биде „шизик“.

Во свет во кој модата понекогаш може да ја изгуби својата душа, „Шизик на Ризик“ се појави како светилник на автентичноста. Не се работи само за тоа што носиш, туку и за тоа како го носиш – со гордост, храброст и допир на скопскиот дух.

Така, додека газите по скопските улици, „Шизик на Ризик“ станува вашиот сојузник, вашиот оклоп на “хардкор” ладнокрвност. Со ослободување на „шизикот“ во себе може модната револуција да го редефинира и стилот и перспективата.

ПР текст

свет2 дена ago

Време ли е за продавање на акциите од Apple?

банки3 дена ago

Потрошувачки кредит на УНИБанка АД Скопје со одлична понуда за рефинансирање и бонус од 1.000 денари при онлајн аплицирање

македонија3 дена ago

„Алкалоид“ АД Скопје со историско достигнување во третманот на рефлуксен езофагитис и ГЕРБ – патентиран првиот Омепразол во течна форма во светот

технологии / компании6 дена ago

Кои се главните предности на генеративната вештачка интелигенција

менаџмент / маркетинг6 дена ago

Кој ќе господари со бизнисот во ниската земјина орбита: Една вселенска станица ќе се пензионира, многу нови ќе се појават

регион6 дена ago

Доаѓаат супер-богати купци на недвижнини од цел свет, сплитска агенција ќе им биде ексклузивен партнер

интервју6 дена ago

Фабрис Перушко: Кога се нафатив да го водам стечајот на Агрокор многумина ми изразуваа сочувство

интервју6 дена ago

Стефан Таневски: УАКС обезбедува сличен, ако не и ист, калибар на образование како и најдобро оценетите меѓународни бизнис школи

економија6 дена ago

Движењата на стоковите берзи обратни од оние на финансиските пазари

економија6 дена ago

Како работеа домашните инвестициски фондови: Зголемување и на вредноста и на приносите

економија6 дена ago

Како работеа домашните инвестициски фондови: Зголемување и на вредноста и на приносите

банки1 недела ago

Комерцијална банка како „Зелен поборник“ ќе пошумува и ќе едуцира

интервју6 дена ago

Стефан Таневски: УАКС обезбедува сличен, ако не и ист, калибар на образование како и најдобро оценетите меѓународни бизнис школи

свет6 дена ago

Пустината под вода

регион6 дена ago

Доаѓаат супер-богати купци на недвижнини од цел свет, сплитска агенција ќе им биде ексклузивен партнер

економија6 дена ago

Движењата на стоковите берзи обратни од оние на финансиските пазари

интервју6 дена ago

Фабрис Перушко: Кога се нафатив да го водам стечајот на Агрокор многумина ми изразуваа сочувство

технологии / компании6 дена ago

Кои се главните предности на генеративната вештачка интелигенција

менаџмент / маркетинг6 дена ago

Кој ќе господари со бизнисот во ниската земјина орбита: Една вселенска станица ќе се пензионира, многу нови ќе се појават

свет2 дена ago

Време ли е за продавање на акциите од Apple?