15 предвидувања на Бил Гејтс од 1999 година кои се покажа точни
Објавено на од во СВЕТ-БИЗНИС И ПОЛИТИКА
Во 1999 година, Бил Гејтс напиша книга со наслов “Бизнис @ брзината на мислата”. Во неа Гејтс направил 15 предвидувања кои во тоа време можеби звучеа дрски.
Bil-GejtsЕве 15 предвидувања Гејтс направени пред околу 20 години – и колку блиску дошле да бидат вистинити.
Број 1: Сајтови за споредба на цени.
Предвидувањето на Гејтс: “Ќе се развиваат автоматизирани услуги за споредба на цените, овозможувајќи им на луѓето да ги видат цените на повеќе веб-страници, што ќе го направи без напор да го најдат најевтиниот производ за сите индустрии”.
Она што сега го гледаме: Можете лесно да пребарувате за производ на Google или Amazon и добивате различни цени. Сајтови како Kayak и Expedia им помагаат на луѓето да најдат најевтина цена за летот, додека Google Shopping и Microsoft’s Bing Shopping помагаат да најдат поволни цени за сè друго.
Број 2: Мобилни уреди.
Предвидувањето на Гејтс: “Луѓето ќе носат околу мали уреди кои ќе им овозможат постојано да останат во контакт и да прават електронски бизнис од каде и да се. Тие ќе можат да ги проверат вестите, да гледаат летови што ги резервирале, да добиваат информации од финансиските пазари и направи нешто друго за овие уреди “.
Она што го гледаме сега: паметни часовници, паметни телефони, звучници како Амазон Ехо, па дури и слушалки како Мајкрософт ХолоЛенс им даваат на корисниците начин да ги имаат сите свои информации при рака во секое време.
Бр. 3: Инстант исплати и финансирање преку интернет – и подобра здравствена заштита преку интернет.
Предвидувањето на Гејтс: “Луѓето ќе ги плаќаат сметките, ќе се грижат за своите финансии и ќе комуницираат со своите лекари преку интернет”.
Она што го гледаме сега: Техника не можеше да ја промени здравствената заштита на начинот на кој Убер го сменил транспортот, но локациите како што е ZocDoc имаат за цел да најдат лекарски и распоред. Стартап како Еден Медикал и Напред се обидуваат да го променат она што е канцеларијата на лекарот, нудејќи им месечно членство за здравствена заштита преку интернет и податоци. Плус, големi здравствени организации како Kaiser Permanente сега нудат видео-разговори за медицински консултации преку смарт- телефон.
Сега можете да позајмувате пари преку интернет преку веб-сајтови како Lending club и лесно да вршите плаќања преку сајтови и апликации како PayPal и Venmo.
Број 4: Лични асистенти и „Интернет на нештата“.
Предвидување на Гејтс: “Ќе бидат развиени” Лични придружници “, кои ќе ги поврзат и синхронизираат сите уреди на паметен начин, без разлика дали се дома или во канцеларија, и ќе им дозволат да разменуваат податоци. известувања и презентирање на информациите што ви се потребни.Кога ќе отидете во продавница, можете да кажете што рецепти сакате да  подготвите и ќе генерира листа на состојки што треба да ги подигнете.Тоа ќе ги информира сите уреди што ги користите вашите купувања и распоред, овозможувајќи им автоматски да се прилагодат на она што го правите. “
Она што го гледаме сега: Виртуелни гласовни асистенти како Google Assistant и Амазон Алекса се движат во оваа насока, нудејќи персонализиран начин да ги добиете вашите информации само со тоа што ќе го побарате тоа гласно. Во меѓувреме, паметните уреди како предводен термостат на Nest собира податоци за вашите дневни рутини и автоматски ја прилагодуваат температурата на вашата куќа.
Број 5: Видео надзор на домот преку интернет
Предвидување на Гејтс: “Постојаните видео фидови од вашата куќа ќе станат вообичаени, кои ве информираат кога некој ќе ве  посети додека не сте дома”.
Она што сега го гледаме: Ова е сè почесто. Компаниите како што се Канари, Amazon’s Ring, Netgear и „братучедот“ на Google, Nest“, сите прават камери кои ви дозволуваат да го гледате домот од вашиот телефон, и ќе добиете аларм кога има човек во видно поле.
Број 6: Социјални медиуми.
Предвидувањето на Гејтс: „’Приватни веб-страници’ за вашите пријатели и семејство ќе бидат вообичаени, овозможувајќи ви да разговарате и да планирате настани.”
Она што го гледаме сега: “Приватни веб-страници” не се случи сосема. Но, Facebook, WhatsApp, Instagram, Snapchat, Line, Slack и многу други апликации ви даваат лесен начин да бидете во контакт со големи и мали групи.
Бр. 7: Автоматски промотивни понуди.
Предвидување на Гејтс: “Софтвер што знае кога си резервирал патување и ги користи тие информации за да предложи активности на локалната дестинација. Предлага активности, попусти, понуди и поевтини цени за сите работи во кои што сакате да учествувате. “
Она што го гледаме сега: туристички локалитети како Expedia и Kayak нудат понуди врз основа на претходни податоци за купувања на корисникот. Google и Facebook можат да понудат промотивни реклами врз основа на локацијата и интересите на корисникот. Airbnb, кој им овозможува на луѓето да останат во домови, а не хотели, нудат специјализирани патувања во дестинации за да можете да живеете како локалци.
Број 8: Спортски веб-страници за дискусии во живо.
Предвидување на Гејтс: “Додека гледате спортски натпревар на телевизија, сервисите ќе ви овозможат да разговарате за тоа што се случува во живо, и да внесете натпревар за кој што гласате, за кој мислите дека ќе победи”.
Она што го гледаме сега: Фејсбук и Твитер се оние каде навивачите разговараат  како и што се случува. Двете социјални мрежи имаат дури и удвоен проток на директни преноси од спортски настани, од нивните сајтови. Фејсбук имаше емитувано неколку MLB натпревари, додека Твитер проследуваше избор на NFL и MLC натпревари.
Број 9: Паметно рекламирање.
Предвидувањето на Гејтс: “Уредите ќе имаат паметно рекламирање. Тие ќе ги знаат вашите трендови на купување и ќе прикажуваат реклами кои се приспособени кон вашите преференции”.
Она што го гледаме сега: Рекламите што ги гледате на Фејсбук или на Google – индустријата за онлајн рекламирање зависи од способноста на овие сервиси да насочуваат реклами кои, теоретски, се персонализирани за вашите демографски и интереси.
Бр. 10: Линкови до сајтови за време на емитување програма во живо.
Предвидувањето на Гејтс: “Телевизиското емитување ќе вклучува линкови до релевантни веб-страници и содржини кои го дополнуваат она што го гледате.”
Она што сега го гледаме: Речиси секој ден има повик до гледачот да оди на веб-страница, да го следи бизнисот на Твитер или да скенира QR-код. Ретко е да се види емитување телевизиска програма без поврзан веб-сајт.
Број 11: Онлајн форуми.
Предвидување на Гејтс: “Жителите на градовите и земјите ќе можат да имаат дискусии базирани на интернет во врска со прашања што ги засегаат, како што се локалната политика, планирањето на градовите или безбедноста”.
Она што сега го гледаме: Покрај она што веќе го нудат Фејсбук и Твитер во однос на политичката дискусија, апликациите како Nextdoor и Citizen имаат за цел да им помогнат на соседите да се поврзат едни со други и да дискутираат за локалните прашања.
Бр. 12: Интернет-страници базирани на интереси.
Предвидување на Гејтс: “Онлајн заедниците нема да зависат од вашата локација, туку од вашиот интерес”.
Она што сега го гледаме: Сите видови на вести и онлајн заедници се фокусираат на поединечни теми. Многу сајтови за вести се проширија за да вклучат посебни вертикали, нудејќи повеќе длабинско покривање на одредена тема. Reddit е одличен пример за веб-сајт кој е поделен на подгрупи, или подредени, кои се фокусираат на интересите, а не на оние кои ги познавате, или каде сте.
Бр. 13: Софтвер за проектен менаџмент.
Предвидување на Гејтс: “Проект менаџерите кои сакаат да станат тим заедно ќе можат дасе најдат на интернет, да го опишат проектот и да добијат препораки за достапни луѓе кои ќе одговараат на нивните барања”.
Она што го гледаме сега: Тони од софтвер  на секое работно место во компанијата, вклучувајќи ги и Slack, Asana и Trello, го револуционизираат начинот на кој луѓето регрутираат, формираат тимови и им доделуваат работа на други. Во меѓувреме, компаниите како Fiverr и Gigster помагаат во поврзувањето на компаниите со креативниот талент што им е потребно за да се изработи успешен проект.
Бр. 14: Онлајн регрутирање.
Предвидувањето на Гејтс: “Слично на тоа, луѓето што бараат работа ќе бидат во можност да најдат можности за вработување на интернет, објавувајќи го нивниот интерес, потреби и специјализирани вештини”.
Она што сега го гледаме: Веб-страниците како LinkedIn, сега подружница на Мајкрософт, им овозможуваат на корисниците да испраќаат резимеа и да најдат работни места засновани на интереси и потреби, а работодавците можат да бараат врз основа на специјализирани вештини.
Бр. 15: софтвер за деловна заедница.
Предвидување на Гејтс: “Компаниите ќе можат да конкурираат за работни места, без оглед дали бараат градежен проект, филмска продукција или рекламна кампања. Ова ќе биде ефикасно и за компаниите кои сакаат да прават аутсорсинг за работите што обично не ги користат, за бизниси во потрага по нови клиенти, и корпорациите кои немаат давател на услуги за наведената работа “.
Она што го гледаме сега: Нема сосема единствен пазар за компаниите  да најдат работа, како целина. Но, голем број сервиси како што се Upwork и Fiverr, им овозможуваат на хонорарците и малите бизниси да најдат клиенти. Во меѓувреме, Craigslist останува омилено место за малите бизниси да се поврзат еден со друг и да најдат работа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×