Бугарска компанија прави линија за 20 000 електрични автомобили годишно
Објавено на од во БАЛКАН-БИЗНИС И ПОЛИТИКА
Некои бугарски компании веќе подолго време ја чекаат еколошка кола за испорака на Росен Даскалов, основачот на SIN Cars Limited, основана во Велика Британија во 2012 година.
росен даскаловВо 2015 година компанијата започна со производство на Sin R1, кој се карактеризира со 6.2-литарски V8 мотор, произведувајќи 444 КС и може да достигне 62 км / ч за 3,5 секунди. Компанијата го премести своето седиште во Минхен, Германија и Русе, Бугарија.
Во ноември 2018 година компаијата започна планови да се финансира експанзијата на пазарот на електрични автомобили. Даскалов вели: “Нашата цел е да продадеме мултифункционален мал градски автомобил, кој ќе се користи за курирски испораки, такси услуги и превоз. градските центри наскоро ќе бидат затворени за дизел автомобили. Кина е далеку и можеме да понудиме подобар квалитет “.
Какви се твоите планови, дали го добивате зборот “фабрика”, што е доста силно за Бугарија?
sin-cars-zheneva-2019 2“Да, наскоро планираме мала линија за размерите на автомобилското производство, која се простира на околу 6.000 квадратни метри. Она што го гледате тука (читај на штандот), се предпроизводствени прототипи. И, се разбира, сите ме прашуваат колку ќе ги чини.
За да можам да одговара на ова прашање, треба да застанам пред секој провајдер и да му речам: овој месец ќе земеш 100 примероци од ова, 100 примероци од друго и слично, односно да се направи планирано производство со планирани испораки. На овој начин ќе може да направиме т.н “OE” цени, со други зборови Original Equipment за првично вградување на големите производители.
На 4 март имавме разговори со една голема француска група (не спомнува имиња, бидејќи нема ништо „црно на бело“) да ги користиме нивните цени и делови кои ги произведуваат. Имаме други разговори, но главната работа е да бидете сигурни дека можеме делумно да го собереме деловите за „сложувалката“. Но, затоа мораме да застанеме пред добавувачите со специфични броеви за да ја намалиме цената. Како можеме да ги наведеме овие бројки? Па, се разбира, треба да имаме порачки и да ги произведуваме. Гледајќи наназад, како можеме да ги направиме овие парчиња? Па, треба да имаме барање за склопување, бидејќи тоа не може да се случи со условите што ги имаме во моментот. Ние ги правиме нашите спортски тркачки автомобили рачно, и сакам многу повеќе од тоа.
Тоа е причината зошто ние вршиме притисок да се направи производна линија, да се направи ИПО во Бугарија. Сметаме дека Бугарија е местото за нашиот успех и нашиот бизнис, бидејќи сме единствени, сакаме да ги претставиме нашите автомобили во Бугарија, како и во целиот свет (веќе на три континенти). “
Тука имам предвид дека  L City е мултифункционална платформа врз која ќе се градат различни опции. Првата опција ќе биде производство на транспортни модели со максимум 2 места во L6-E и L7-E, кои овозможуваат лесна хомологација и регистрација на сообраќајот во Европа.
davНешто повеќе во таа насока?
“Автомобилот, како платформа, е уникатен по неколку критериуми. Прво, ја стеснуваме рамката на употреба во тесниот град, не само за Бугарија. Автомобилот е наменет да се продава во поголемите европски градови, кои имаат многу повеќе зелени површини. По неколку години во овие зони и градови дизелот ќе биде целосно забранет, со исклучок на Евро 6. Тоа значи дека некој треба да го замени сегашните автомобили за снабдување во овие зони, а тоа се главно т.н “баничарки” управувани главно со дизел мотори.
Од таму, ограничувањето на степенот на апликација во ограничена мера може да се најде во повеќе од 200 км. Имаме опција за максимална километража од 300 км – 30 kWh батерија. Со мала батерија можеме да понудиме пониска цена. Батеријата, е заменлива, таа е потрошна. Ако клиентот сака да ја промени, ние нудиме таква услуга и можеме да ја замениме со поголема.
Оттука натаму, во урбаната средина максималната брзина е 50-60 км / ч, поретко до 80 км / ч. Таквата брзина би значела дека ние сме безбедноста е приоритет, поврзан со критериумите на дополнителните функции на автомобилот, и така натаму. На овој начин, исто така, ја намалуваме цената и ја правиме конкурентна со другите брендови.
Третата работа, што е многу важна, е нашата платформа, која во моментот е единствена во светот. Ние не измисливме топла вода. Само зедовме платформа од големите автобуси и ја адаптиравме на нашите потреби. Таа е заснована на нашето искуство во моторните спортови, суспензијата, системите итн… Сè доаѓа од таму. Електричниот мотор е германски, контролорот е од Кертис, кој е број 1 во светот. Батеријата е со компоненти кои доаѓаат од водечките брендови во оваа област. Постојат некои пластични делови кои ќе ни се направат во Швајцарија. Шасијата ќе се произведува со роботи. За тоа најдовме место во Самоков.
Автомобилот е подготвен, нема многу нешто што е комплицирано во него. “
davДали гледате временска рамка во која сето ова треба да се случи?
“Да, треба да почнеме со изградбата на фабриката најдоцна рано пролет следната година. Тоа ќе биде во Русе, од каде што сум. Секако, ќе имаме застапеност во Софија.
Многу интересно е партнерството со нашите блиски компании. Таков, на пример, е нашата соработка со Софарма, која ни понуди да купи одреден број автомобили, како и други компании, кои го транспортираат низ градот. Тие ќе ги возат една година во Бугарија за да можеме да добиеме исклучително вредни повратни информации од нив “.
Говорејќи за производна линија, за каков обем зборуваме?
“Значи предвидовме дека ќе имаме профит од околу половина милион евра со неколку стотици автомобили, со капацитет од 20.000 возила годишно, ако се работи во три смени, ќе не чини помалку од 10 милиони евра, а тоа е многу конкурентна цена”.
Од каде доаѓа финансирањето?
“Како што реков, нашата цел е да работиме кон ИПО. Во моментов имаме австриска компанија со застапеност во Германија. Има 400 лица кои работат на делови од автомобилот и сакаат да бидат дел од овој потфат “.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

коментари и анализи
...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×