Ова се некои од наодите од големото истражување на консултантите од Меккинси Глобал за темпото на дигитализација и економски потенцијал на земјите од Централна и Источна Европа.

Дигиталниот дел од бугарската економија се зголеми четири пати побрзо од остатокот на економијата за периодот 2012-2016, а нејзиниот континуиран раст би можел да доведе до двојно зголемување на нејзината големина до 2025 година.
Ова се некои од наодите од големото истражување на консултантите од Меккинси Глобал за темпото на дигитализација и економски потенцијал на земјите од Централна и Источна Европа.
Според бројките во извештајот, дигиталниот дел од економијата (потрошувачка на ИКТ, електронска трговија и потрошувачка електроника) порасна за 8,2% за 4 години на 3,2 милијарди, додека останатиот дел од економијата порасна за 2,1%.
До 2025 година, со соодветна инвестиција и поддршка за дигитализација, таа би можела да додаде уште 8 милијарди евра, да надминат 11 милијарди евра, сметаат консултантите.
За таа цел, дигиталната транзиција на бизнисот (особено малите и средните) и администрацијата треба да бидат поддржани со сите средства, а сите групи на население – од студенти до пензионери – треба да бидат способни да стекнат основни вештини во оваа област.
Голема предност на Бугарија, како и на останатите земји од регионот е структурата која одговара на онаа на дигиталните првенци и може да им помогне. Економијата е релативно мала и отворена, како потпира на извозот (за разлика од големите западни економии во ЕУ и нивните големи домашни пазари).
Односот на трговијата кон БДП во Бугарија – 131% во 2017 година, е споредлив со 128% за дигиталните лидери и 137% за регионот на ЦИЕ, што е значително повисоко од тоа на најголемите 5 пазарот во ЕУ (67%). Ова може да им овозможи влез во меѓународните синџири за создавање на вредност во дигиталната врата.