Дру Хјустон: Најголем ризик не е да не успеете, туку да станете премногу комфорен
Објавено на од во ЛИДЕРИ

Hjuston Dru 927 WEB glavnaДру Хјустон
ко-основач и директор на Dropbox

Дру Хјустон е човекот на кој треба да му заблагодари секој кој ги користи услугите за онлајн споделување и складирање базирани на клауд Dropbox, кој денеска има над 200 милиони корисници низ целиот свет.
Dropbox му е шести по ред стартап на Хјустон, еден од најпознатите и најуспешни претприемачи. Тој дипломирал на MIT Универзитетот во 2006 година, многу порано од редовниот рок, а во 2013 година бил поканет како гостин говорник на церемонијата која ја организира Универзитетот за дипломираните студенти.
Иако е во раните 30-ти години, тој има прилично искуство околу тоа што е потребно за да се основа еден успешен стартап. Еве некои од неговите ставови околу стартапите:

 

Не се грижете за неуспесите, доволно е само еднаш да бидете во право.
Наместо да се обидувате животот да си го направите совршен, дај те си слобода да направите некоја авантура.
Причината заради која некои луѓе многу напорно работат може да биде и во тоа дека работењето на некој проблем може да биде некогаш многу забавно.
Опкружете се со инспиративни луѓе. Тоа е еднакво важно како тоа да сте талентирани или да работите напорно.
Обично постои едно место каде што се најдобрите. Не се задоволувајте со помалку. Следете ги вашите херои.
Најопасната мисла која може да ја имате како креативна личност е да знаете што работите и што треба да работите.
Многу добри и иновативни работи се случиле кога луѓето не знаеле дека нешто не може да се направи.
Ако имате некој сон, можете да го помине целиот свој живот во проучување, планирање и подготвување. Единствено нешто што треба да направите е да почнете со негова реализација.
Вашиот најголем ризик за бизнисмен не е да не успеете, туку да станете премногу комфорен”.
Не знам се за секоја област. Ако ми требаше да знам нешто за продажба, за финансии, инженеринг одев на Amazon и барав да ги купам и прочитам трите најдобро рангирани книги за секоја област.

 

 

 

 


Почитувани за да продолжите со читањето треба да бидете претплатник

Доколку сте претплатник на kapital.mk, само логирајте се.

Одберете пакет за претплата:

Напоменуваме дека подолу можете да купите само едно електронско издание

Зошто треба да се претплатите?

Што добивате со он-лајн претплата на Капитал:
  • Со претплата на електронското издание на Капитал заштедувате 20% попуст на цената за претплата на печатеното издание

  • Можност за најава од три различни уреди – домашен компјутер, службен компјутер и мобилен телефон

  • Пристап до електронското издание од било каде во Светот

Што добивате со претплата на печатеното издание на Капитал:
  • 49 броја на редовното издание на Капитал

  • 45 специјални додатоци годишно, интегрирани во рамки на редовното издание на Капитал

  • Бесплатна достава на магазинот на домашна адреса или на работа

  • Платена поштарина

  • Вклучено ддв

  • Бесплатен он-лајн пристап до сите електронски изданија на редовниот број на Капитал и сите специјални прилози

Одберете пакет за претплата:

Напоменуваме дека подолу можете да купите само едно електронско издание

Зошто треба да се претплатите?

Што добивате со он-лајн претплата на Капитал:
  • Со претплата на електронското издание на Капитал заштедувате 20% попуст на цената за претплата на печатеното издание

  • Можност за најава од три различни уреди – домашен компјутер, службен компјутер и мобилен телефон

  • Пристап до електронското издание од било каде во Светот

Што добивате со претплата на печатеното издание на Капитал:
  • 49 броја на редовното издание на Капитал

  • 45 специјални додатоци годишно, интегрирани во рамки на редовното издание на Капитал

  • Бесплатна достава на магазинот на домашна адреса или на работа

  • Платена поштарина

  • Вклучено ддв

  • Бесплатен он-лајн пристап до сите електронски изданија на редовниот број на Капитал и сите специјални прилози

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×