Connect with us

банки

#EdgarsChristmas (Божиќот на Едгар): Посебна божиќна реклама за оваа невообичаена година

објавено

на

Групацијата Ерсте се етаблираше како еден од најуспешните брендови во светот кога станува збор за божиќни реклами.

Веќе трета година по ред, Групацијата Ерсте подготви анимирана реклама посебно наменета за божиќните празници, што несомнено ќе Ви го привлече вниманието со својата креативност. Банкарската групација со седиште во Виена ја објави приказната за тоа како Едгар го прослави Божиќ (#EdgarsChristmas) под хаштагот #верувајвосебе (#believeinyourself), преку медиумски канали на единаесет пазари во Централна и Источна Европа и ѝ ја претстави на глобалната публика преку социјалните мрежи. Групацијата Ерсте се етаблираше како еден од најуспешните брендови во светот кога станува збор за божиќни реклами. Рекламите стекнаа масовна популарност и се прегледани преку 180 милиони пати. И овој пат, Jung von Matt DONAU беше креативно одговорен за продукцијата.

Приказната за тоа како Едгар го прослави Божиќ (#EdgarsChristmas) може да ја погледнете на Facebook, YouTube и Twitter

Короната ни наложи нов контекст

Оваа година, без сомнение беше потешко да се утврди почетната точка за емотивна божиќна приказна од која било претходна година. Глобалната пандемија предизвикана од корона вирусот остави белег на сè и на секого, а креаторите на #EdgarsChristmas сакаа да го прикажат тоа во својот проект.

„Осаменоста и изолираноста беа теми што ја одбележаа оваа пандемска година. За жал, ваквата состојба ќе продолжи за повеќето од нас и во текот на божиќните празници, празници кои вообичаено можеме да ги поминеме блиску до своите семејства и пријатели. Сакавме да покажеме што сè е можно кога луѓето си помагаат едни на други и си даваат поддршка, кога веруваат во себе и во другите, особено во вакви тешки времиња“, вели Мартин Раџаби-Расет, Директор за управување со брендот на групацијата Ерсте.

Докажан тим на креативци

И овој пат, Jung von Matt DONAU е одговорен за креативната реализација на најновата божиќна реклама на Групацијата Ерсте. Креативниот режисер Мајкл Наги изјави: „Откако направивме две екскурзии во светот на анимираните животни, оваа година обработуваме тема што секоја година е важна за Божиќ, но е уште поважна во овие невообичаени времиња – а темата е: да си помагаме едни на други. Токму тоа е мислата што ја води Мари, негувателката полна со оптимизам и енергија, која не сака да прифати дека композиторот Едгар, кого староста го довјасува, сè повеќе се повлекува во себе додека постепено го губи слухот. Со помош на другите станари во домот за стари лица, Мари успева да го стопли срцето на Едгар и да овозможи тој да ужива во многу посебна прослава на Божиќ.“

Успешна божиќна приказна

По „Ежот Хенри“ (Henry the Hedgehog) (2018 г.) и „Бумбарчето Хана“ (Hanna Bumblebee) (2019 г.), „Божиќот на Едгар“ (#EdgarsChristmas) е третата меѓународна божиќна реклама што Групацијата Ерсте ја прави заедно со Jung von Matt DONAU. Предизвикот да се направи подеднакво добра реклама оваа година беше многу тежок, со оглед на тоа што претходните две божиќни видеа се прегледани преку 180 милиони пати.

Екипа одговорна за Божиќот на Едгар #EdgarsChristmas

Клиент: Банкарска Групација Ерсте АГ

Директор за управување со брендот на групацијата: Мартин Раџаби-Расет

Управување со брендот на групацијата: Даниел Ратзенбок, Јурај Флимел

Социјални медиуми: Клаус Лакнер

Агенција: Jung von Matt/DONAU

Креативна режија: Андреас Пуц, Мајк Наги

Копирајтер: Каспар Сатек

Уметничка режија: Мајк Наги, Каспар Сатек

Консултанти: Катарина Холер, Катарина Хинтеркорнер

Продукција: Passion Animation Studios (UK)

Режисери: Кира Бушор и Константин Паеплов

Режисер за анимација: Феран Касас, Кира Бушор и Константин Паеплов

Извршен продуцент: Деби Кроскап

Шеф на продукција: Мајк Туроф

Продуцент: Ана Канингтон

Асистент на продукција: Кејти Харис

Координатор на компјутерска графика: Саде Тах

Шеф на компјутерска графика: Џејсон Николас

Супервизор за визуелни ефекти: Дејв Вокер

Супервизор за компјутерска графика: Дејвид Вотсон

Музика: Mcasso (UK)

Композитор: Мајк Мекленан за Mcasso

Тонски дизајн: Том Мартин од Mcasso

Продуцент: Том Мартин од Mcasso

Помошник продуцент: Ема Винтон од Mcasso

Оркестар: Симфониски оркестар Будимпешта

Оркестарски тон мајстор: Адам Милер од Air Studios

Дополнителна тонска обработка : Ричард Аткинсон Mcasso

Пост-продукција: Unit Studios (UK)

Експерт за бои: Дени Купер

Продуцент: Јоана Папајани 

2D уметник: Ричард Гринвуд

Медиумска агенција: Wavemaker, Сабине Биндер-Весели

Линкови до видеото:

Facebook: https://www.facebook.com/erstebank.sparkasse/posts/3748781858485426

YouTube: https://youtu.be/vTjtgualL9E

Twitter: https://twitter.com/ErsteGroup

економија2 days ago

Нето извозот од ТИРЗ зголемен за 17% лани

интервју2 days ago

Зоран Заев: Со стабилизирање на состојбата од пандемијата ефектите од нашите економски политики ќе бидат видливи

свет2 days ago

Демократијата одговара брутално кога е земена „здраво за готово“

економија2 days ago

Банкарите велат ќе биле „подарежливи“ со кредити годинава

македонија2 days ago

10-тото јубилејно издание на BIWC – Балкански интернационален вински натпревар 2021 година во Македонија

македонија2 days ago

„Алкалоид“ исплати новогодишен надомест од 25.000 денари за своите вработени и донираше 1,2 милиони евра за заедницата во 2020 година

економија2 days ago

Македонската економија на среден и долг рок (2)

свет2 days ago

Каква година ќе биде 2021 за инвеститорите

менаџмент / маркетинг2 days ago

Доаѓа ерата на “пост – менаџментот“

менаџмент / маркетинг2 days ago

Дали сте саботирани од сопствената цел за остварување поголема продажба?

интервју2 days ago

Зоран Заев: Со стабилизирање на состојбата од пандемијата ефектите од нашите економски политики ќе бидат видливи

економија5 days ago

Одобрена е првата група на кредитни барања од Ковид 3 бескаматната кредитна линија

економија4 days ago

10-тото јубилејно издание на BIWC – Балкански интернационален вински натпревар годинава ќе се одржи во Македонија

економија2 days ago

Нето извозот од ТИРЗ зголемен за 17% лани

економија3 days ago

Неби Хоџа, СКСЗМ: Да се укине данокот на добивка до 2022 година за најпогодените компании од пандемијата

здравје6 days ago

Средствата за дезинфекција од “Алкалоид” со докажано дејство против SARS-CoV-2 (COVID-19)

економија6 days ago

ССК бара финансиската помош за исплата на плата и бескаматните кредити да траат најмалку до април

свет2 days ago

Демократијата одговара брутално кога е земена „здраво за готово“

економија2 days ago

Банкарите велат ќе биле „подарежливи“ со кредити годинава

lifestyle2 days ago

Јан Коум: Правете една работа и правете ја добро