Facebook размислува за платена верзија без реклами
Објавено на од во hi-tech & business

Facebook ги испитува можните реакции на пазарот ако создаде верзија на социјалната мрежа без реклами, за која би се плаќала претплата. Дилемата е дали тоа ќе натера повеќе луѓе да се приклучат на Facebook.

Ваква можност, пишува Bloomberg, компанијата разгледувала и претходно, но поради неодамнешниот скандал со личните податоци сега забрзано ја анализира.

Ланските приходи на Facebook од 41 милијарди долари дошле скоро целосно од реклама таргетирана преку податоци на корисниците.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×