Фејсбук ќе подели 100 грантови за нови модели за локално информирање
Објавено на од во СВЕТ-БИЗНИС И ПОЛИТИКА
Околу 1.800 весници се затворени во САД во последните 15 години, според Универзитетот во Северна Каролина. Вработувањето во редакциите се намали за 45%, додека индустријата се бори со со „скршен бизнис модел“ делумно предизвикан од успехот на компаниите на Интернет, вклучувајќи го и Фејсбук.
wjoel_180319_2394_facebook_0002.0Напорите на Фејсбук за воспоставување на услуга која им обезбедува на своите корисници локални вести и информации е спречена од недостатокот на места каде техничарите на компанијата можат да го најдат оригиналното известување.
Услугата, која започна минатата година, моментално е достапна во околу 400 градови во САД. Но, гигантот меѓу социјалните медиуми објави дека утврдил оти 40% од Американците живеат на места каде што немало доволно локални вести за да ги поддржат.
Фејсбук објави во понеделникот дека ќе ги сподели своите истражувања со академици на Дјук, Харвард, Минесота и Северна Каролина, кои ги проучуваат степенот на „пустините“ на вести создадени од затворање на весници и намалување на новинарскиот персонал.
Околу 1.800 весници се затворени во САД во последните 15 години, според Универзитетот во Северна Каролина. Вработувањето во редакциите се намали за 45%, додека индустријата се бори со со „скршен бизнис модел“ делумно предизвикан од успехот на компаниите на Интернет, вклучувајќи го и Фејсбук.
Фејсбук услугата, наречена “Денес во”, собира прилози од различни локации и локалитети, заедно со владините и заедничките групи. Компанијата смета дека заедницата не може да ја користи опцијата за информирање преку опцијата “Денес во” ако не може да најде еден ден во месецот со најмалку пет новини достапни за споделување.
„Нема широк географски диспаритет. На пример, процентот на нови „пустини“ е поголем во Североисточниот и Средниот Запад, кој е 43%“, рече Фејсбук. „Во јужниот и западниот дел, бројката е 38%“.
“Тоа го потврдува фактот дека имаме вистински недостаток на оригинално локално известување”, вели Пенелопа Муза Абернити, професор на Универзитетот во Северна Каролина кој ја проучува оваа тема. Таа рече дека се надева дека податоците ќе им помогнат да ги идентификуваат областите каде што има најголема потреба, што доведува до некои идеи за решенија.
Фејсбук не мора да ги има одговорите. “Секој може да научи да работи заедно”, изјави Ана Корнблут, директор на новинските иницијативи во компанијата.
Компанијата планира да додели околу 100 грантови, во опсег од 5.000 до 25.000 долари, на луѓе со идеи за нови информации, рече Џош Мабри, шеф на локалните партнерства за вести на Фејсбук.
Тоа доаѓа на врвот на грантовите од 300 милиони долари, објави Фејсбук во јануари за да им помогне на програмите и партнерствата наменети за зајакнување на локалните вести.
Компанијата не планира да отпочне нови работни места за новинари, рече Корнблут.
“Нашата историја беше – и ние веројатно ќе се држиме до тоа – да им дозволиме на новинарите да го прават она што го најдобро го прават, и да ги поддржиме, и да им дозволиме да ја завршат својата работа”, рече таа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×