Фолксваген вложува во гигафабрики за батерии
Објавено на од во hi-tech & business
Германскиот производител на автомобили Фолксваген ги повика своите партнери од фабриките за батерии да започнат со производство на уреди со капацитет од најмалку 1 гигават. “Сè под овој минимум ќе биде бесмислен”, изјави извршниот директор на компанијата, Херберт Дис, за време на Шангајското шоу за автомобили.
baterii za koliИнвестицијата
Фолксваген планира да инвестира 50 милијарди евра во производството на батерии за електрични автомобили и ги идентификуваше SK Innovation (SKI), КI, LG Chem и Samsung SDI, како и Кинеската современа Amperex технологија (CAT) за стратешки добавувачи.
Компанијата ќе ги модернизира 16-те погони за производство на електрични автомобили и планира да отвори 33 различни електрични автомобили под брендовите Шкода, Ауди, ВW и Сеат до средината на 2023 година.
Стратегијата на Тесла
Плановите на Volkwagen доаѓаат во момент кога американскиот конкурент, Tesla, минува низ голема стратешка промена. На крајот на минатата година Panasonic – главниот снабдувач на батерии за компанијата објави дека престанува да инвестира во заедничката им гигафабрика во Невада и се повлекува од планираната соработка со идната гигафабрика на Tesla во Кина.
Во моментов Tesla се стреми кон проширување на кинескиот пазар, барајќи стабилен партнер за производство и испорака на батерии. Според најновите информации, Тесла исто така работи со CATL. Искуството на Тесла за работа со само еден производител на батерии не ги произведе саканите резултати. Panasonic призна дека не може да одговори на побарувачката за пазарот на електрични автомобили.
Затоа и креаторот на Tesla најави на крајот на минатата година, дека гигафабриката во Шангај ќе биде снабдувана од неколку локални производители на батерии, вклучувајќи го и Panasonic. Иако и двете страни сфаќаат дека работата со повеќе од една фабрика за батерии е можност, одлуката на Tesla нанесе удар врз бизнисот со батерии на Panasonic, која се соочува со поголема конкуренција.
Чекорите на Фолксваген
“Ние размислуваме да инвестираме во производство на батерии, со цел да ја зајакнеме нашата електрификација и да го изградиме потребното знаење”, рече компанијата.
SKI гради фабрика за батерии во САД за снабдување на опремата на VW со Катона, Тенеси. Во 2022 германската компанија мора да започне со производство на електрични автомобили во САД. Добавувачите на батерии во Европа ќе бидат LG Chem, Samsung и SKI.
На кинескиот пазар VW ќе соработува со CATL од оваа 2019 година. На почетокот на овој месец компанијата потпиша 10-годишен меморандум за разбирање со Ganfeng Lithium. Gangfeng ќе го снабдува производителот на автомобили со литиум во текот на следните десет години. Исто така двете страни се обврзуваат да соработуваат во рециклирањето на батериите, бидејќи се очекува до 2023 година побарувачката на литиум-јонски батерии да се дуплира.
“Во следните десет години Volkswagen Group ќе лансира над 70 електрични автомобили со ниски оперативни трошоци. Тоа значи дека во просек една четвртина од произведените автомобили во 2025 година ќе бидат електрични. Како резултат на тоа ќе имаме брзо зголемување на побарувачката на суровини во наредните години. Треба да сме сигурни дека ќе ги покриеме, а оваа потреба е се уште во рана фаза. Долгорочните договори, како тој со Ganfeng, се факт токму со таа цел “, вели д-р Штефан Стомер, член на Управниот одбор на Volkswagen Aktiengesellschaft.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×