Како Кауфланд направи информатички центар во Бугарија кој продолжува да расте
Објавено на од во БАЛКАН-БИЗНИС И ПОЛИТИКА
Во 2008 година,  ИТ менаџер на Кауфланд, Роко Геринг работеше во Софија за бугарската канцеларија. Финансискиот и административен директор на Кауфланд, Михаил Петров, му нуди информатичка единица за да им помогне на продавниците низ целиот свет, и да се развијат иновативни проекти. Герринг вели дека сега не е негово време и се враќа во Германија.
kaufland sofijaСепак, Михаил Петров не се откажува од својата бизнис идеја и седум години подоцна – во 2015 година ја обнови својата понуда за Герринг. Убедувајќи го со аргументот дека времето се менува, луѓето се менуваат, Европската Унија исто така се менува и сега е вистинско време, нема за кога да се одложува.
Така, во 2017 година, Kaufland Service IT HUB е роден со 9 ентузијастички млади специјалисти. Две години подоцна, 120 луѓе работат таму, а плановите треба да се удвојат до крајот на 2020 година.
Приказната за раѓањето на ИТ хабот на “Кауфланд” во Софија, раскажа Роко Геринг при отворањето на втората канцеларија на компанијата. Михаил Петров рече дека најтешко било да го убеди дека Бугарија е вистинското место за новиот бизнис потфат.
“Избравме во Софија, бидејќи тука има многу талентирани, високо квалификувани и мотивирани млади луѓе. Успеавме да најдеме потребните специјалисти, од кои силно се потребни за да продолжиме проширувањето на зголемениот ИТ-бизнис на групацијта”, изјави Роко Геринг, кој денес е член на Одборот за ИТ менаџмент на Шварц (Шварц ИТ).
Бугарското друштво “Кауфланд сервис ИТ Hub” е дел од технолошката компанија “Шварц ИТ”, која создава решенија и процеси за најголемата европска група во секторот на трговијата – со седиште во Германија “Шварц груп” (Schwarz) со годишен обрт од 100 милијарди евра. Продавниците на групацијта работат под брендовите Кауфланд и Лидл.
Со своите хабови “Шварц ИТ” развива технологии кои го подобруваат услуги на клиентите во над 11 500 хипермаркети на групата на три континенти – Европа, САД и Австралија. Оваа технологија, исто така, им помага на повеќе од 400.000 вработени во групацијта и и’ помага на компанијата да се разликува од конкурентите на пазарот.
“Амбицијата ни е да изградиме интегриран европски дигитален единствен пазар во кој иновативни компании како” Кауфланд Бугарија “да растат и да се развиваат уште поинтензивно”, рече Огњан Златев, шеф на Канцеларијата на Европската комисија во Бугарија.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

коментари и анализи
...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×