Како социјалните мрежи можат да го уништат бизнисот?
Објавено на од во hi-tech & business
Без разлика дали се работи за хакерски напади, незадоволни клиенти или само злонамерни постови, негативната содржина на социјалните мрежи може да ја уништи довербата на потрошувачите во секој бренд за неколку минути.
Facebook App on iPhone with computer laptop background closeup male hand hold social network on smart device concept.Консултант за менаџмент за дигитална репутација во компанијата Lansons, Пит Нот, вели дека социјалните мрежи се една од најсериозните закани за секој бизнис.
“Ако не се сфатат сериозно, социјалните мрежи можат директно да влијаат врз вашата компанија, како финансиски така и културно”, пренесува BBC News.
Ширењето лажни вести останува еден од најголемите предизвици дури и за лидерите на социјалните медиуми како Фејсбук и Твитер. Пример за ова е случајот со „Метро банк“ во Велика Британија, која во мај се соочи со сериозни проблеми по гласините на социјалните мрежи дека компанијата се соочува со финансиски потешкотии. Тогаш акциите на банката паднаа за 11%.
Експерт за интернет безбедност и шеф на Имунивеб, Илија Колоченко, исто така верува дека потенцијалните последици од “лошите” содржини можат да бидат штетни за секој бизнис.
Според Kolochenko, хакерите можат многу лесно да го уништат секој бизнис доколку можат да ја пробијат дигитална инфраструктура на компанијата. “Замислете хакери да навлезат во акаунтите на BBC и да пуштат лажна вест дека Иран поседува нуклеарна бомба”, дава за пример тој и вели дека ефектите од такво нешто може да бидат катастрофални.
Понекогаш, сепак, не само лажни мислења на социјалните мрежи можат да бидат опасни за секој бренд икомпанија. Понекогаш боли и вистината.
Во 2016 година пазарната вредност на Samsung SDI опадна за повеќе од половина милијарда долари, кога шефот на Tesla Елон Маск објави дека компанијата ќе работи со Panasonic за следниот електромобил.
Не докрај осмислените ппостови исто така може да бидат опасни. Претходно оваа година американската банка Chase се најде во благо речено чудна позиција, откако напиша дека клиентите на банката со пониски салда во сметките можат да штедат пари, избегнувајќи гокористењето на такси превоз и пиењето кафе.
Злонамерни измамниците секогаш ќе ги имаат. Треба да бидеме предпазливи – еден од најстарите трикови е некој друг да го користи вашето  име и репутација со зли намери.
“На пример, секој може да направи профил на Твитер и да го нарече” Amazon India Support “, па кога некој ќе праша за исчезнати пратки, измамниците можат да бараат пари како “царинска такса” или нешто слично “, рече Колоченко.
Потпретседателката на белоруската компанија за мониторинг на социјални мрежи, Маша Мазимова, смета дека планирањето е од клучно значење.
“Клучот за управување со онлајн репутацијата е да се справи со негативните повратни информации што е можно побрзо и да се спречи лошата ситуација да стане кризна”, рече Маша.
Исто така е важно да се биде подготвен за такви ситуации.
„Не морам да се потскокнув на секој негативен одговор”, велат експертите. Понекогаш е подобро да не се стори ништо за да се избегне непотребна криза. Во секој случај, наоѓањето на вистинскиот тон е клучот.
Според Нот, социјалните мрежи можат да бидат единствено место за градење или враќање на репутацијата.
„Треба да размислите како да го формулирате вашиот одговор на некои лоши повратни информации, за да послужи како оружје во ваша корист. Можете да ги покажете вредностите на компанијата и нејзината човечка страна“, вели експертот.
Како функционира ова? Активноста на вработените во компанијата на социјалните мрежи е исклучително важна и секогаш создава впечаток.
Вработените, сепак, можат да ги изложат бизнисите во ризик. На пример, сајбер криминалците можат да ги користат информациите што ги собираат од профилите на вработените. Замислете дека сте одличен ентузијаст за зимски спортови и ова е очигледно од вашата страница на Фејсбук. Ова е важна информација – измамник може да ви даде лажна понуда за зимско одморалиште во Швајцарија за да ви го привлече вниманието и о самото отворање на „понудата“, да ви биде подметнато инсталирање на малициозен софтвер за да се добијат информации за компанијата.
Предизвик за секој работодавач е да започне да се занимава со личните профили на своите вработени по социјалните мрежи. Ова не е етичко и професионално. Меѓутоа, наместо да ги гледа и да бара храброст, секој работодавач може да разговара со своите работници за користење на убави и сигурни лозинки и што не е добро да се објавува.
Вработените, исто така, мора да бидат подготвени соодветно да одговорат на кризната ситуација.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×