Меѓународниот олимписки комитет ќе дозволи лични спонзорства на спортистите
Објавено на од во СВЕТ-БИЗНИС И ПОЛИТИКА

Се чини дека секоја забрана е во сила додека некој не најде мала врата околу неа. На пример, во 2012 година на Олимпијадата во Лондон, компанијата Beats од познатиот американски рапер и продуцент Doctor Dre направи еден од првите успешни обиди за маркетинг од заседа.

Компанијата испрати слушалки од специјална серија за спортисти до британскиот тим и така успеа да им го покаже на светот својот производ, иако забраната за рекламирање на стоки за време на Олимпијадата.

Ограничувањата честопати предизвикуваат спорови меѓу спортистите кои не се задоволни што ја пропуштаат можноста да заработат пари за време на најголемиот и најважен настан во својата професионална кариера.

Претседателот на Меѓународниот олимписки комитет (МОК), Томас Бах, неодамна повика спортистите да преземат акција за промена на ситуацијата. Според Германецот натпреварувачите треба да започнат преговори со релевантните национални олимписки комитети, кои да ги намалат ограничувањата за рекламирање наметнати од член 40 во Правилникот.

Правило 40.3 гласи дека “ниту еден натпреварувач, официјално лице или друг човек од штабот нема право личноста, името, фотографијата или спортските настапи да бидат користени за промотивни цели за време на олимписките игри”.

Точката цели да ги заштити спонзорите на националните олимписки комитети.

Прашањето беше покренато повторно по одлука на судот во Германија, откако листата на поени со ограничувања за рекламирање е значително помал и ќе се применува за рекламирање на социјалните медиуми платформи. Правилото ќе се применува само во Германија во нејзината сегашна форма, но случајот може да го отвори патот за промена и во други земји.

“Нема универзално решение, бидејќи националните закони и односите меѓу спортистите, нивните национални федерации и комитети се многу различни. Она што го правиме, е активно да работиме со националните олимписки комитети, како би им го соопштиле она што сме договориле во Германија. Допрва ќе дознаеме дали тоа ќе има влијание “, изјави Бах на Меѓународниот атлетски форум во Лозана.

На состанокот беше одржана презентација, според која 90% од приходите на МОК од Олимписките игри одат на развој на спортот и на спортистите.

Тука спаѓаат финансиска поддршка за градовите домаќини, организацијата на Олимписките игри за младите и половина од буџетот на Светската анти-допинг агенција.

Финансиската поддршка за спортистите доаѓа и од националните олимписки комитети и федерации, како и преку системот на олимписки солидарности. Останатите 10% од приходите на МОК се за оператива на организацијата.

 

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

коментари и анализи
...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×