Новата работна сила е „генерација – Z“
Објавено на од во АНАЛИЗА

Генерацијата Z , група родена после миленијалците, на доста млада возраст почнуваат со нивните кариери.

workforce-generation-z

Секоја генерација има пристап на работното место на различен начин. Додека разговорите последнава декада се фокусирани на разбирање на работните навики и ставовите на луѓето таканаречени миленијалците, време е разговорот да се насочи кон нова генерација.

Што ги прави поразлични, и како тие ќе им пристапат на нештата на поразличен начин од предходната генерација?

Запознајте ја генерацијата Z

Денешниот инфограф ни доаѓа од Zero Caterи ќе ве запознае со модерната работна сила- генерација Z

Родени се меѓу 1997 и 2010. 25% од американската популација спаѓа во оваа генерација.49% се идентификуваат како да не се дел од белата расна популација споредено со 44% од миленијалците, 40 % и 28 % од генерацијата наречена бејби бумери.

98% поседуваат смарт телефон, 92% имаат оставено дигитални траги, 50 % користат интернет над 10 часа дневно. 70% гледааат youtube повеќе од два часа дневно,40% кажуваат дека се зависни од нивниот телефон, 80% чувствуваат стрес кога се далеку од електронски уред.

Миленијалци

Одгледани од бејби бумери, растат во текот на економски раст, се стремат кон идеализам, фокусирани кон искуства, пионери на мобилните, преферираат брендови кои ги споделуваат своите вредности, преферираат Facebook и инстаграм

Генерација Z

Генрација Z, се одгледани од ген-херс, растат во период на рецесија, прагматични се, фокусорани на штедење, родени со мобилни, првферираат бредови кои даваат чувство на оригиналност преферирраат Snapchat и инстаграм.

72% преферираат разговор лице-в-лице, 69% преферираат свое работно место, 77 % очекуваат да работат подобро од предходната генерација, 75% скаат да имаат повеќе улоги во организациата, 36% кажуваат дека еднаквоста е најбитна за оној кој ги вработува, 72% – расна еднаквост е најбитен проблем денес, 80% преферираат да работата во средна или огромна компанија.

Нема поконкретен консензус за дефиниција за генерација Z и демограферите можат само да направат разлика кога почнува. Некои кажуваат дека почнува во раните 1990-ти, додека други мислат дека почнува во средината на 2000-та години. Без разлика на се, тоа е група која следи по миленијалците – и многу од нив завршуваат високо образование и бараат работа.

Миленијалци VS. Ген-z

Додека генерациските разлики опфаќаат голема мрежа, сепак немора да се однесуваат на секој индивидуалец, еве што демографичарите одредуваат како главни разлики меѓу миленијалците и генерацијата Z.

Генерацијта Z е попрагматична , и има поинаков пристап кон кариерата и образованието од децата на милениумот. Се смета дека оваа генерација има пристап кон парите на поинаков начин.workforce-generation-z

Што да очекувате?

Оваа генерација не знае за времето кога интернетото не постоел – и не е изненадувачки да се научи дека 50% од овие луѓе трошат време по 10 часа на интернет и 70% гледаат youtube околу два часа. Но да ја оставиме настрана оваа ултра конекција и оваа генерација има некои неочекувани карактеристики. Тие преферираат интеракции лице в лице на работно место и очекуваат да работат повеќе од предходната генерација и е најразновидна генерација. 49 % не се белци и дават вредност на расната едаквост, таа практична генерација го вреднува заштедувањето на парите и добивањето на стабилна работа .

 

 

 

 

 

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×