Производителот на роботи со седиште во Пловдив, Милара влегува во бизнисот со електрични камиони
Објавено на од во БАЛКАН-БИЗНИС И ПОЛИТИКА

Компанијата инвестира 10 милиони евра за делови за камиони и во блиска иднина ќе произведува и мали товарни камиони.

центроПловдивската компанија Милара Интернешнл инвестира 10 милиони евра за да започне масовно производство на електрични камиони во Пловдив.

Компанијата, чија главна дејност е производство на роботи (од кои некои за американската армија), одлучи да влезе во проектот на германски регистрирани Sevic systems SE и да започне со монтажа, а по една година – да дизајнира и произведува електрични камиони.

Според сопственикот на Милара, Краси Петков, неговата компанија веќе го започнала процесот со купување на 5.000 квадратни метри земја и машини и изградба на производствена база, при што вкупната инвестиција изнесува 10 милиони евра, од кои повеќе од 3 милиони милиони ќе бидат кредит од ОТП.

Одделно, самиот Петков и неговиот деловен партнер Јордан Најденов прават лична инвестиција од 4 милиони евра во европската филијала на Sevic systems SE , стекнувајќи 10% од компанијата. Идејата е Милара да развие нови модели, кои потоа ќе ги продава Sevic systems SE.

Тимот на компанијата од Пловдив планира да произведе вкупно 260 електрични камиони до крајот на 2019 година, а во 2020 година месечната продуктивност да биде 600. Доколку побарувачката ја надмине таа сума, Милара планира да изгради нова фабрика за задоволување на потребите на пазарот.

Партнерите Sevic systems SE и Милара решија да ги спроведат сите производствени активности во сега постојната база на бугарската компанија на Петков.

Севиќ има целосен опсег на мали електрични возила. Тие превезуваат стоки од логистички центри во градовите до дестинацијата (т.н. последна милја) одредена од клиентот. Со овој вид транспорт тие ги исполнуваат сите услови за животна средина на Европската Унија и имаат сертификат што им овозможува слободно да се движат низ европските градови без ограничување.

Моделот, кој сега ќе се составува е кинески Cenntro, кој има опсег до 80 км со едно полнење, и може да се надогради со различни прегради за оптоварување – од стандардни алуминиумски контејнери до прскалки за вода. Ова ги прави камионите идеални за внатрешна логистика во големи индустриски простори, како што се фабрики или пристаништа, како и на јавни места каде што можат тивко да собираат ѓубре или да ставаат блокатори на прекршителите на правилата за паркирање.

Оригиналниот партнер избран од Севик Бугарија беше компанијата Motocar Service, која е официјален претставник на електричните камиони Linde во Бугарија. Минатата година беше речиси сигурно дека ќе започнат со монтажа на камиони.

Александар Брилис – извршен директор на Sevic systems SE – Германија, изјави дека неговата компанија влегла во нашата земја во 2017 година. „Нашите први врски овде беа многу ветувачки и решивме дека Бугарија е вистинското место за развој на производството на нашите електрични автомобили. По едно истражување и со помош на тимот на Тракиската економска зона, стигнавме до Милар. Имавме неколку средби со сосопственикот Краси Петков. „Разговаравме за заеднички можности за бизнис и потпишавме договор во јануари 2019 година. И за неколку месеци, ние воспоставивме работен однос“, задоволен е Брилис.

Прогнозата на Александар Брилис е дека инвестицијата ќе се врати за 2 години, а Краси Петков смета дека по 24 месеци компанијата дури и ќе профитира од својата нова активност.

Петков објаснува дека неговите компании се органски поврзани и имаат добра основа од каде да влезат во овој нов бизнис. САД како лидер во полупроводничкиот роботички бизнис имаат пристап до светскиот пазар и до најголемите компании за електронски компоненти, а бугарската компанија се грижи за развој и производство.

Годишниот обрт на американскaта компанија „Милара“ е околу 30-40 милиони американски долари и најголем раст е остварен со производство на разни автоматски системи и роботи.

“Кај бугарската „Милара“ пренесуваме само работи за кои сме сигурни дека можеме да ги развиеме – механички делови во прво време, потоа создаваме инженерски оддел за да ги ажурираме изработените машини, системи и нови активности. Сега започнавме да пренесуваме готови производи. Во последниве години, двојно ја зголемивме нашата флота во Пловдив “, вели Петков.

Годишниот приход на компанијата за 2018 година во Бугарија е 12 милиони евра.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

коментари и анализи
...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×