Што да направите кога стресот на работното место ве држи будни во текот на ноќта
Објавено на од во МЕНАЏМЕНТ
Според едно неодамнешно истражување на 1.505 вработени во САД повеќе од 20% од работниците трошат повеќе од пет часа секоја недела размислувајќи за своите стресови и грижи. На врвот на листата на проблеми е работата (29%) и финансиите (24%). Една третина од вработените рекле дека се чувствуваат помалку ангажирани како резултат на сиот стрес; 15% рекле дека дури и бараат нова (помалку стресна) работа. Одеднаш, канцелариските ограничувања се највиновни за таквата состојба.
stres workСтресот на работното место може да биде доста висока цена за плаќање, при искачувањето на кариерната скала, која доаѓа со додадени одговорности, тесен распоред и притисок да ги одржите приоритетите за целата ваша организација.
Преземете ја контролата врз вашиот распоред
Да се ​​биде шеф значи дека сте „на лагер“ речиси цело време, од речиси сите со кои работите. Но, тоа не значи дека исцрпеноста е неизбежна.
“Луѓето кои се навистина ефикасни лидери се многу добри во планирањето на своето време однапред”, вели Скот Стоксел, уредник на „Атлантик“ и автор на „Моето доба на анксиозноста: Стравот, Надеж, Страв и потрага по мир на умот“.
Дел од тоа планирање треба да вклучи воспоставување и придржување до рутина во вашата работна седмица, вели Арт Паментиер, извршен тренер и психолог од Сан Диего. Планирајте време за да ги завршите редовните задачи – враќање на телефонски повици, потпишување документи, чистење на вашиот е-маил – истовремено оставајќи простор за флексибилност да одговорите на итни прашања.
Откако ќе ги утврдите вашите главни приоритети за денот или неделата, ги доставувате до членовите на вашиот тим, особено вашиот помошник. Бидете одговорни за одржување на оваа рутина. Направете го она што сте рекле дека ќе го сторите, и престанете да ги правите работите за кои сте кажале дека ќе престанете да ги правите. Потоа преминете кон следното нешто. Ова е апсолутно можно – но само ако сте спремни да работите на себе.
Избегнувањето на одговарање на е-маили во вечерните часови, како и  исклучувањето на телефонот одредено време секоја вечер може на долг рок да доведе до намалување на стресот. Поставете си блок на часови како неработно време во текот на денот, на пример, нема да одговорите на е-маил помеѓу 6 часот. и 10 часот наутро – и кажете му на вашиот тим да не очекуваш моментален одговор од вас, вели Стосел.
Слично на тоа, одвојте време за спортски активности, масажа или да се декомпресирате за време на работната недела. оставете ги контактите со вашите колеги отворени и кажете им да ве контактираат само ако „гори“.
Колку повеќе можете да контролирате како го трошите вашето време, толку помалку сте стресирани.
Одржувајте здрави односи
“Има одредена количина на асоцијализација која се јавува како што растете низ организација”, вели Џејмс Кембел Брч, професор по лидерство на Универзитетот во Тексас во Арлингтон и Универзитетот во Манчестер во Англија. “Вие не сте другари со луѓето кои работат за вас. Можеби имате добри односи со нив, но вие исто така сте одговорни за нив и на поинаков начин. “
Исто како што секој е  извор на поддршка во тимот, потребен е силен систем за поддршка, и лично и професионално, надвор од канцеларијата.
“Кога станува збор за сложени ситуации и тешки одлуки, добивањето на увид и перспективи од другите може да помогне во намалувањето на вашето когнитивно оптоварување и да ви помогне да донесувате подобри одлуки”, вели Дејвид Балард, директор на канцеларијата за применета психологија при Американското психолошко здружение.
Изградете силни професионални врски и односи, надвор од вашата организација, со здружување на групи кои кои се покажуваат како лидери во својата фела,додава Балард. Но, не заборавајте да ја негувате вашиот неработен дел од личноста. Поминувајте повеќе време со пријатели или социјализација која ве прави опуштени. Тоа може да ви помогне да се почувствувате, во недостаток на подобар збор, како нормално човечко суштество – а не само човечки потрошен материјал на вашата компанија. Имате живот и надвор од својата работа – живејте го!
Повикајте професионалци
Понекогаш, неможноста да се справите со стресот на работното место бара повеќе од само организиран распоред и вечера со пријатели за време на викендот. “Ако се борите со притисоците што доаѓаат со високите позиции, нема срам да побарате професионална помош”, вели Балард.
Треба да се размисли за традиционална терапија или советување ако хроничниот стрес влијае врз вашето здравје, врски и перформанси на работа, вели тој. Психотерапијата може да ви помогне да се справите со животните проблеми; да развиете поздрави, поефективни навики; и да ги смените моделите на мислење и однесувањето кои ви пречат во вашите способност да функционирате секој ден, како на работа, така и дома.
Ако вашите проблеми главно се ограничени на работа, квалификуван ментор, исто така, може да ви помогне да добиете подобра перспектива на нештата. Искусен ментор ги разбира притисоците да се биде шеф и може да ви даде непристрасен, доверлив совет за тоа како ефективно да се справите со стресот и да ги подобрите вашите работни перформанси.
Направете промена
Ако ги направите овие обиди да го вратите мирот, но сеуште се чувствувате како „прегорени“, тоа би можело да значи дека треба да се најде нов работодавач кој би можел да ве види како добро приспособено човечко суштество.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

коментари и анализи
...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×