Што е клик-фармa? Брз пат до илјадници лајкови
Објавено на од во Teхнологија
Дали некогаш сте виделе вирален пост на Фејсбук со илјадници допаѓања? Шансите се дека во одреден момент имате, но дали некогаш сте размислувале за тоа колку многу од нив се вистински? Најверојатно не.
click-farm-1Во последниве години има значително зголемување на измамите во социјалните медиуми, каде што лајкови и следбеници може да се купат онлајн. Обезбедени од организирани фарми за кликање, овие фарми им овозможуваат на поединци и бизниси да купуваат илјадници лајкови за само неколку долари. Со повеќе лајкови често значи повеќе внимание, многу компании и корисници инвестираат во овие лажни лајкови во надеж дека ќе генерираат повеќе продажба и зголемување на нивната присутност во јавноста.
Побарувачката за лајкови и други интеракции на социјалните медиуми се зголемуваат, некои луѓе се одлучиле да заработат за оваа “пријатна” можност. Со создавање на сопствени организирани објекти, некои подземни претприемачи направија сериозни пари од продажба на допаѓачи и следбеници на други корисници.
Но, не секој е среќен.
Бидејќи овие лажни личности и следбеници уништуваат многу легитимни платформи на кои корисниците се потпираат, многу организации сакаат да го спречат ова измамничко однесување. Со разни рации ширум светот на овие фарми за кликови, за првпат, ние сме во можност да ги видиме внатрешните организации и како тие работат.
Значи, што е фарма со кликање и како функционираат тие?
За да истражиме како функционираат овие клик-фарми, ние прво треба да разбереме кои се тие и зошто луѓето ги прават.
Прикриена операција во која поединци измамнички комуницираат со веб-страница за вештачки да го зголемат статусот на веб-страница, производ или услуга на клиентот.
Ова во основа значи дека некаде во светот има луѓе кои работат зад затворени врати лажно промовирање на други производи и услуги на други луѓе, за пари. Бидејќи дефиницијата е прилично широка, ова значи дека лажната активност може да се одвива на речиси секоја платформа, иако најпопуларните се Facebook и Instagram. Не е важно дали групата продава Фејсбук или Твитер следбеници, сите тие се класифицирани како фарми за кликови.
За многу луѓе, клик-фарма звучи многу мистериозно во она што и како тие работат. Но, во реалноста, клик-фармите се често многу ниски технолошки и основни. Овие фарми можат да земат многу облици и големини од едноставна поставеност на еден човек до огромен магацин полн со илјадници телефони и компјутери.
Оваа фарма за кликови од Кина е со релативно ниска технологија и се состои од 1 поединец кој поминува цел ден на мобилните телефони. Забележете како неговата всушност дрвена полица е изградена за да ги држи телефоните под агол така што тие се лесно достапни.
Во овие примери, повеќето групи користат мобилни телефони за нивно работење. Иако тие технички не треба да користат мобилни телефони, многумина ги користат за погодност. Има и други фарми за кликови кои првенствено ги користат компјутерите како нивна главна алатка, но тие бараат многу поголемпростор со повеќе вработени. За многу измамници, мобилниот телефон е алатка поради нејзината големина, цена и флексибилност.
click-farm-2Зошто луѓето користат Клик-фарми?
Главната причина што луѓето ги користат фармата за кликови, е поради зголемува нивната изложеност на производите и услугите. Можеби бизнисот тукушто објавил нов производ, кој тие сакаат да го споделат на социјалните медиуми. Ако бизнисот е прилично нов тогаш шансите се дека нема да имаат големи сметки за социјални медиуми или многу следбеници. За да се здобијат со вештачки поттик и да ја зголемат нивната изложеност, тие честопати ќе се свртат кон купување лајкови и активности од фармите за кликање.
Тие се неверојатно евтини
Друга причина зошто луѓето често се одлучуваат да ги користат фармите за кликови е дека тие се неверојатно евтини. Многу бизниси ќе водат онлајн кампањи за социјални медиуми на Фејсбук и Твитер во надеж дека ќе ги зголемат своите следбеници. Сепак, понекогаш тие не се секогаш толку успешни како што би сакале, што го поставува прашањето: дали парите треба да се потрошат на друго место?
Со лажни личности и следбеници кои чинат само неколку долари, многу бизниси се откажуваат од кампањи и ги купуваат директно од „фармите“. На долг рок, ова е значително поевтино и повеќето луѓе дури и нема да ја забележат разликата во допаѓањата.
Брзи резултати
Како што веројатно сте забележале до сега, многу луѓе и бизниси кои ги купуваат овие лајкови често сакаат брзи резултати. Зошто да чекате недели за да видиме дали кампањата за социјалните медиуми ќе биде успешна или не, кога ќе може да купите неколку илјади „ми се допаѓа“, веднаш.
Со обемот на овие „фарми“, кој се зголемува секој ден, „фармите“ се способни да донесат „луд“ пик на лајкови на секој заинтересиран купувач. Ако сакате постот да одат вирално побрзо, тоа најбрз начин да го направите тоа.
Дали клик-фармите се незаконски?
Клик-фарми не се легитимен бизнис модел и бараат многу неетички трикови за да ги направат профитабилни. Не само што им плаќаат на вработените центи, но тие исто така имаат исклучително лоши услови за работа, како што работат во „мрак“ долги часови со малку паузи. Помислете на фармите за кликање како на модерни кампови за искористување на детски труд, можеби нема да прават облека за центи, но кликаат допаѓања на статусите на Фејсбук и оставаат коментари.
Размислете за третманот на вработените во овие фарми за кликање и активностите што тие ги добиваат, најверојатно ќе разберете зошто многу од нив се незаконски. Само од пребарување на интернет можете да видите дека имало бројни напади од фарми за кликање во минатото со илјадници телефони што се откриени.
Кога една клик-фарма е ткриена обично ги конфискуваат сите телефони за да ги спречат да продолжат со операцијата, но не е познато што се случува со сопствениците. Иако тие технички извршуваат големи измами со лажно манипулирање со објавите на социјалните медиуми, таа сè уште е сива област во многу делови на светот.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×