Учење уметност може да стане поважно од математиката во технолошката иднина
Објавено на од во СВЕТ-БИЗНИС И ПОЛИТИКА
„Современиот свет не ве наградува за она што го знаете, туку за она што можете да го направите со она што го знаете “
Andreas_Schleicher_fУметноста може да стане поважна за младите луѓе отколку математиката во иднина, тврди Андреас Шлејхер, водечки експерт за образование.
Истражувачот Андреас Шлејхер, кој ја предводи Меѓународната програма за оценување на учениците во Меѓувладината економска организација на ОЕЦД, во Долниот дом изјави дека верува дека младите луѓе би можеле да имаат поголема корист од вештините стекнати преку креативност отколку учењето базирано на тестирање.
Тој му обезбеди на Комитетот за образование докази како дел од тековната истрага за четвртата индустриска револуција – под влијание на технологии како роботика и вештачка интелигенција за општеството.
Шлејхер, кој се смета за еден од светските водечки мислители за образование, рече: “Јас би рекол, во четвртата индустриска револуција, уметноста може да стане поважна од математиката. Зборуваме за “меки вештини” честопати како социјални и емоционални вештини, како и за тешките вештини како што се науката и математиката”, рече тој, сугерирајќи дека науката и математиката во иднина може да станат” помеки.
Потребата за нив е намалена поради технологијата, а “тешките вештини” ќе бидат “вашата љубопитност, вашето лидерство, вашата упорност и вашиот отпор”.
Неговите коментари доаѓаат поради континуираната загриженост од „стеснувањето“ на образовниот систем во Велика Британија за да се исклучи креативноста и да се постават приоритетите на академските предмети.
Поборниците тврдат дека ова забранува многу млади луѓе да се занимаваат со креативни кариери. Сепак, Шлејхер рече дека наставната програма, исто така, може да ги направи младите луѓе помалку подготвени за потребите на иднината. Тој рече дека британските училишта во голема мера сметаат дека вештините се инфериорни во однос на знаењето и би можеле да бидат доста фокусирани на традиционалните задачи како што се меморијата.
“Кога ќе ги погледнете задачите на кои британските студенти работат подобро од другите земји, тоа се се’повеќе оние кои се поврзани со иднината наместо како до сега, со минатото – работи кои се лесни за учење и лесно да се тестираат. Тоа се само оние работи кои лесно се дигитализираат. Современиот свет не ве наградува за она што го знаете, туку за она што можете да го направите со она што го знаете “, рече тој.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

коментари и анализи
...Сите ние живееме во време, кога само идејата е капитал, сè друго е пари...
Најава
Регистрација

На вашата e-mail адреса ќе добиете лозинка за логирање на КАПИТАЛ.

Заборавена лозинка?

Внесете e-mail адреса или корисничко име со кое сте регистрирани на КАПИТАЛ.

×